hvordan klipper man navlesnoren??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. oktober 2010

henh01

victoria2008 skriver:

Er der ikke andre steder du kan låne en bil?

desværre ikke og det er efterhånden lidt besværligt på cykel eller gåben med bækkenløsning: Der er trods alt 2 km hver vej til skole. Men jeg må jo bare klare det, der er kun 5 uger til jeg gerne skulle nedkomme

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. oktober 2010

henh01

twinboys skriver:

Hejsa åhhh kan mærke jeg bliver lidt gal i skralden af at læse dit indlæg... Hvorfor hører hun ikke efter... Selvfølgelig gør hun det ikke for at være ond... men fortæl hende at du godt kan forstå hende at hun gerne vil forkæle sit barnebarn, men man sagtens kan forkæle hende uden noget der absolut skal i munden... Knus og kram sætter sig ikke og det er dejligt at vide at man er elsket...

Tag hjem til din mor alene og få en god snak med hende om at det gør ondt på dig..

Håber i finder en løsning,...

Majbritt

Jeg ved det er svært at forstå, men man kan simpelthen ikke snakke med min mor. Hun er så påståelig, stædig og barnlig på mange områder. Jeg har prøvet mange gange og så ender det med at hun går bag ryggen på mig. Hun lever lidt i overbevisningen om at ingen skal bestemme hvordan hun skal agerer.

Anmeld

12. oktober 2010

henh01

mortilflere skriver:

Du må lære din datter at sige nej tak

Og sig til din mor , at du er helt derude at du overvejer om de må ha hende så tit

Det er meget svært at lære en 6 årig konsekvensen af ikke at sige nej. Hun skal jo nødig føle sig for tyk...

det er min datter der spørger om tingene og så siger min mor ja for at slippe for at være "ond" og "tænk-nu-hvis-der-kom-en-konflikt-agtigt".

Anmeld

12. oktober 2010

twinboys

henh01 skriver:

Jeg ved det er svært at forstå, men man kan simpelthen ikke snakke med min mor. Hun er så påståelig, stædig og barnlig på mange områder. Jeg har prøvet mange gange og så ender det med at hun går bag ryggen på mig. Hun lever lidt i overbevisningen om at ingen skal bestemme hvordan hun skal agerer.

Ja så ville jeg nok tage snakken med din far og så må han jo snakke med din mor

Anmeld

12. oktober 2010

henh01

Mille83 skriver:

Gå en stille og rolig tur méd din mor el drik en kop kaffe.

Sig til hende "mor jeg elsker dig" og jeg er taknemlig for alle de ting i gør for jeres barnebarn.

Men jeg vil blive rigtig glad for hvis reglerne her var de samme som derhjemme, dvs ingen slik kun om fredagen. Hvis det bliver sagt stille og roligt tror du så ikke hun forstår det?

Og hvis din datter skal passe på vægten, kan du også nævne at du ikke syntes hun skal blive drillet osv............

Åhh jeg har nævnt det så mange gange. Min datter er allerede kommet hjem en gang fra skole hvor en større pige havde sagt at hun synes hun var tyk  -det er min mor velvidende om.

som jeg også skrev ovenover, ås kan det være rigtig svært at forstå, men man kan simpelthen ikke tale med min mor om sådanne ting. Jeg har prøvet et utal af gange og tingene forbliver de samme.

Hun ved godt jeg overvejer om vi skal komme derovre mere, men hun ved jo at jeg er tilpas afhængig af deres hjælp, specielt nu hvor jeg snart skal føde.

Anmeld

12. oktober 2010

henh01

twinboys skriver:

Ja så ville jeg nok tage snakken med din far og så må han jo snakke med din mor

Jeg tror rigtig gerne han vil, men han har sgu nok opgivet.. Ved sgu ikke hvor lykkelige de er i det ægteskab, men det er heldigvis ikke mig at være dommer derfor.

Anmeld

12. oktober 2010

twinboys

henh01 skriver:

Jeg tror rigtig gerne han vil, men han har sgu nok opgivet.. Ved sgu ikke hvor lykkelige de er i det ægteskab, men det er heldigvis ikke mig at være dommer derfor.

Så er jeg desværre tom for idéer... håber i finder en løsning...

Anmeld

12. oktober 2010

Mille83

henh01 skriver:

Åhh jeg har nævnt det så mange gange. Min datter er allerede kommet hjem en gang fra skole hvor en større pige havde sagt at hun synes hun var tyk  -det er min mor velvidende om.

som jeg også skrev ovenover, ås kan det være rigtig svært at forstå, men man kan simpelthen ikke tale med min mor om sådanne ting. Jeg har prøvet et utal af gange og tingene forbliver de samme.

Hun ved godt jeg overvejer om vi skal komme derovre mere, men hun ved jo at jeg er tilpas afhængig af deres hjælp, specielt nu hvor jeg snart skal føde.

Jeg syntes godt nok det er synd hvis hun udnytter den afhængighed til at gøre hvad hun vil med din datter...

Det er direkte misbrug, og jeg kan da godt se det vil være dejligt at kunne bruge dem når de nu bor så tæt, men der må da være en eller anden måde hun kan forstå det på at det er dine regler der gælder, hvordan skal det ellers gå med den lille ny??

Anmeld

12. oktober 2010

Mille83

henh01 skriver:

Jeg syntes godt nok det er synd hvis hun udnytter den afhængighed til at gøre hvad hun vil med din datter...

Det er direkte misbrug, og jeg kan da godt se det vil være dejligt at kunne bruge dem når de nu bor så tæt, men der må da være en eller anden måde hun kan forstå det på at det er dine regler der gælder, hvordan skal det ellers gå med den lille ny??

Anmeld

13. oktober 2010

mortilflere

henh01 skriver:

Det er meget svært at lære en 6 årig konsekvensen af ikke at sige nej. Hun skal jo nødig føle sig for tyk...

det er min datter der spørger om tingene og så siger min mor ja for at slippe for at være "ond" og "tænk-nu-hvis-der-kom-en-konflikt-agtigt".

Jeg ville køre på at hun ved hverdag ikke er slik dag og ikke noget med vægt at gøre

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.