Hvor ynkeligt...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. august 2008

Plysbjørnen

Astrid P skriver:

I know, jeg er selv vokset op i Varnæs og har gået på efterskole i Bovrup... Det er en bette prut-by, men der er meget hyggeligt. Og 15 minutter til bedsteforældre i hver sin retning! Win-win

Ja det er rent win-win situation... Viste ikke lige at du har boet så tæt på...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. august 2008

Astrid P

Det var også kun til jeg blev 10 år, men føler mig nu stadig som sønderjyde... Og efter mine forældre er flyttet tilbage dertil - endnu mere!

Anmeld

1. august 2008

Plysbjørnen

Astrid P skriver:

Det var også kun til jeg blev 10 år, men føler mig nu stadig som sønderjyde... Og efter mine forældre er flyttet tilbage dertil - endnu mere!

En gang sønderjyde altid sønderjyde... Selv om jeg nu er inkaneret Alsing (næsten i hvertfald)...

Anmeld

1. august 2008

Rasmine

Fårk mand, et fedt hus.
Til INGEN penge nærmest.
VILDT!
Kommer Anders også derfra?

Anmeld

1. august 2008

Astrid P

Jepsen... Vi har begge gået på gymmeren i Åbenrå. Det var der vi mødte hinanden (L)

Anmeld

1. august 2008

Rasmine

Astrid P skriver:

Jepsen... Vi har begge gået på gymmeren i Åbenrå. Det var der vi mødte hinanden (L)

Nårh, sikke da en lovestory!
Synes da ikke du taler særligt Åbenrå-isk. (?)

Anmeld

1. august 2008

Nadi

Ser tv eller sover :P

-Nadia

Anmeld

1. august 2008

Astrid P

Min far er fra Silkeborg og min mor er sønderjyde, men har altid talt rigsdansk til os, så jeg kan faktisk ikke rigtigt tale åbenrå-isk!

Anmeld

2. august 2008

birgittemarie

Det er et lækkert hus, Astrid... Åh, hvor ville jeg gerne have så meget plads... Og sådan en trappe...

Kan godt forstå, I gerne vil hjem i nærheden af bedsterne. De er lige som blevet lidt mere interessante igen efter man har fået børn (L)

Anmeld

2. august 2008

Astrid P

Ja, jeg synes også det ser dejligt ud... Det må vi vist hellere komme ud og se på når vi skal derned om 14 dage! Og ja, pludselig blev bedsterne relevante igen :D.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.