hey Bacon.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

236 visninger
5 svar
0 synes godt om
1. august 2008

Lene76

er det A-z i Viborg el???? kender en der har el måske stadigvæk arb der.... hmmm har glemt han navn men han er høj som bare s.tan... hmmmmm lys håret nærmere sig de 30..... hmmmmm noget der siger dig noget???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. august 2008

Rasmine

Ja, det var i AZ, da det hed det engang.
Høj??
Hmm.... I hvilken afdeling?

Anmeld

1. august 2008

Lene76

tja det kan jeg ik huske... det er min søsters x.....pinligt at jeg ik kan huske hans navn.... plejer ellers at være go til det....

hvordan går det ellers med jeres hussalg????

Anmeld

1. august 2008

Rasmine

Vi sætter huset til salg i august, når folk er kommet hjem fra ferie. (OOOPS, det [k]er[/k] jo august nu) Faktisk går vi bare og skal tage os sammen til at få fat i den mægler som skal sælge. Vi træder lidt vande for tiden, for haven skal lige shines op osv. inden der skal tages billeder. :'( Og vi har bare ikke orket i varmen. Men tror bestemt der sker noget i denne weekend, så skal vi have lavet noget. Og så tror jeg ham mægleren kommer i næste uge. :(

Anmeld

1. august 2008

Lene76

ok det blir spændende..... ku være fedt at vi ende med at bo i sammen område så man ik er helt alene..... :D

har lige skrevet til min søs for at høre hva han hedder ellers ved jeg at jeg sidder og tænker over det resten af aften:D

Anmeld

1. august 2008

Rasmine

Ok, venter lige så på navnet.

Ville I til Søften?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.