Juljuljuljuljuljuljul...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. oktober 2010

linemus

Marco2 skriver:

Jamen så tror jeg også godt jeg kan lokkes til det nordjyske. Ku' være hygsomt, og det var godt ved IVF sidste år. God konfekt jummi

AG 

Det er faktisk to år siden, AG

Fedt I også vil komme langvejs fra

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. oktober 2010

Lise

linemus skriver:

Holdt i ikke også noget hos IVF sidste jul? Synes at kunne huske at jeg syntes jeg gik glip af noed..  Vi holdt i hvert fald noget for to år siden, for der var jeg selv med, men der var du da ikke med Line (tror der var noget med et speciale der skulle skrives)..

Nå, jeg håber helt ind til det aller inderste at der bliver stablet noget på benern, for jeg vil mega gerne se jer Jyder. I er jo så dejlige  Hvad siger i til søndag d. 19. dec.?  

Og hvad med IVF'eren hen'sææl? Det er jo hende der "plejer" at hoste arrangementet?

Anmeld

13. oktober 2010

ka li ja

jeg vil også SUPER gerne med. kan ikke huske om jeg har børn eller ej den uge. men kommer hvis der bliver noget

Anmeld

14. oktober 2010

linemus

Lise skriver:

Holdt i ikke også noget hos IVF sidste jul? Synes at kunne huske at jeg syntes jeg gik glip af noed..  Vi holdt i hvert fald noget for to år siden, for der var jeg selv med, men der var du da ikke med Line (tror der var noget med et speciale der skulle skrives)..

Nå, jeg håber helt ind til det aller inderste at der bliver stablet noget på benern, for jeg vil mega gerne se jer Jyder. I er jo så dejlige  Hvad siger i til søndag d. 19. dec.?  

Og hvad med IVF'eren hen'sææl? Det er jo hende der "plejer" at hoste arrangementet?

Jo jo du har ret. AG regerede bare til det store julearrangement for to år siden, hvor jeg ikke var med. Sidste år var det kun Kaufi og jeg, der var med (dvs. halvdelen af de deltagende børn var mine...).

Anmeld

14. oktober 2010

Marco2

linemus skriver:

Og hermed er der så gået et år af mit liv uden jeg har opdaget det!!!

Shit, tiden løber. Var overbevist om det var "lige før" …

Nå, men så er jeg klar i år.

AG - åbenbart uden tidsfornemmelse

Anmeld

15. oktober 2010

ka li ja

jeg har ungerne i uge 50 så, d.18 eller 19 ville være perfekt for mig

ivf hvad siger du???????????????????????????????????

Anmeld

15. oktober 2010

Lise

ka li ja skriver:

jeg har ungerne i uge 50 så, d.18 eller 19 ville være perfekt for mig

ivf hvad siger du???????????????????????????????????

Jeg kommer til Aalborg med drengene lørdag kl. 13, så det kan altså først være søndag

Skal vi ikke bare sige at det er den 19. så? Så er det en aftale  Hvem vil med, og hvem vil lægge hus til?

Anmeld

15. oktober 2010

ka li ja

ja den 19 er en aftale!!!!

hvem lægger hus til????????????

Anmeld

15. oktober 2010

ivfmarie

jamen, så siger vi det, så..

den 19. december, casa del ivf!

Anmeld

15. oktober 2010

ivfmarie

og jeg glææææder mig! jeg lover at der vil være konfekt, masser af konfekt!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.