Juljuljuljuljuljuljul...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.652 visninger
29 svar
0 synes godt om
12. oktober 2010

Lise

Aahahhh, jeg ved der er læææææænge til, men jeg sidder netop og tænker på hvornår jeg skal tage til Aalborg med drengene. Vil tage afsted et par dage før Chr, som skal arbejde indtil d. 22. dec.

OG SÅ VAR DET AT JEG TÆNKTE at det var såååe hyggeligt hos IVFeren til julehygge med ungerne for to år siden, og om vi da ikke skulle gentage successen. Et eller andet sted i Nordjylland i dagene op til jul. Hvis jeg skal være med - og det vil jeg jo gerne - skal det tidligst være d. 19. december, som er en søndag (vil gerne være hjemme til min fødselsdag d. 17. dec., og ville så kunne rejse om lørdagen), men jeg kan jo også i hverdagene.

Hvem har lyst, hvem kan, og hvordan har i det med hverdagene op til jul? Og er der nogen der kunne have lyst til at lægge hus til?

Kom frisk og glad

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. oktober 2010

linemus

JAAAAAAAAAHHHHHHHH, jeg er med

Mht. dato und so wider, så tror jeg ikke, der er noget der, men vil ikke helt lægge mig fast på nogen endnu... Der kan jo være et eller andet skole-tam-tam eller noget svigermor tvinger os med til

Fantastisk idé, Lise! Det er 100 år siden, jeg har set dig

Line - der er klar til at komme i julehumør, når barnedåben er overstået på søndag

Anmeld

12. oktober 2010

Kaufie

Det lyder rigtig hyggeligt! Og jeg er potentiel deltager - men meget afhænger af lillepigen - fx hvornår hun har tænkt sig at komme ud..... Sååååååå, jeg er lidt med på stand-by.....

Anmeld

12. oktober 2010

Lise

linemus skriver:

JAAAAAAAAAHHHHHHHH, jeg er med

Mht. dato und so wider, så tror jeg ikke, der er noget der, men vil ikke helt lægge mig fast på nogen endnu... Der kan jo være et eller andet skole-tam-tam eller noget svigermor tvinger os med til

Fantastisk idé, Lise! Det er 100 år siden, jeg har set dig

Line - der er klar til at komme i julehumør, når barnedåben er overstået på søndag

JAAAAAAAAAAAAH, sådan skal det lyde, Line

Anmeld

12. oktober 2010

Lise

Kaufie skriver:

Det lyder rigtig hyggeligt! Og jeg er potentiel deltager - men meget afhænger af lillepigen - fx hvornår hun har tænkt sig at komme ud..... Sååååååå, jeg er lidt med på stand-by.....

Hun kommer vel den dag hun er bestilt til...  Og de sover jo de første par uger, så det klarer du sagtens  Ej, det forstås - det kunne være rigtig hyggeligt hvis du/i kom.

Anmeld

12. oktober 2010

Lene76

jeg er måske osse klar  hvis altså os fra Århus er velkommen hehe

Anmeld

12. oktober 2010

Lise

Lene76 skriver:

jeg er måske osse klar  hvis altså os fra Århus er velkommen hehe

ALLE er velkomne

Anmeld

12. oktober 2010

Marco2

Jamen så tror jeg også godt jeg kan lokkes til det nordjyske. Ku' være hygsomt, og det var godt ved IVF sidste år. God konfekt jummi

AG 

Anmeld

12. oktober 2010

Tynen

I´m in!!! 

- Hvis altså det ligger inden for rimelig køretid.. Har 2 stks unger der IKKE elsker at køre bil   

Anmeld

12. oktober 2010

Lene76

Lise skriver:

ALLE er velkomne

hehe det regnede jeg nu osse med  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.