Så pinligt !

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. oktober 2010

Kats

Mettemus skriver:

Nej undskyld - men lidt hihi

Kan ikke sige at jeg deler skæbne med dig, men kan sagtens sætte mig ind i hvor vildt pinligt det må ha' været. Men som Rikke siger - heldigt at du var i bil og ikke i bus!

Jeg frekventerer toilettet ca. hver gang jeg kommer forbi et, simpelthen fordi jeg skal tisse hele tiden. Det er værst hvis jeg får en plukve og egentlig ikke så meget hvis han sparker. Han ligger vist også mest med hovedet nedad og sparker mig i siden eller opad (glæder mig ikke så meget til han blir stor nok til at ramme ribbenene)...

To sum up: jeg har ingen løsningsmuligheder, men sender lige et trøstekram for den pinlige oplevelse og fordi jeg kom til at grine

God toilettaktik dér..
Synes ellers også, at jeg er flink til at huske det - men nu må det jo bare blive med telefonen der laver en reminder hver halve time eller noget !!!

Tak for trøstekram - det hjælper lidt... også selvom der grines

Og AV.. sparker han opad ?! Ubehageligt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. oktober 2010

Riksen

18januar/kats skriver:

Jeg krydser fingrer for, at det der "endnu" forbliver et "endnu" !

Jeg ved ikke om min blære kører på nedsat kapacitet (altså det gør den jo nok) Men burde der så ikke være en masse "små tissetårer". Jeg synes også, at jeg skal tisse hele Øresund hver gang .. men modsat dig som bliver snydt for den herlige oplevelse.. ja så må jeg altså konstatere, at det er meget tæt på!! Det er mindst et par kubik meter hver gang!

Jeg er helt nedslået... tænk at skulle gå med voksenble

Den der med at fake vandet er gået.... super... Men hvad siger man, når en fremmed har kørt en hurtigt på Fødegangen... og sygepejersken lugter lidt til en og siger " sødte du har bare tisset lidt i bukserne" ?!

Ja, det håber jeg skam også

Ih, hvor må det være skønt at kunne tisse igennem i stedet for det der drypperi.

Jeg kan godt forstå at du er slået ud - at tisse i bukserne er bestemt ikke sjovt! Men du er trods alt gravid, og det er jo derfor du gør det. Folk tisser da i bukserne, når de er fulde - og det er da mere pinligt!

Hvad med om du tissede lidt oftere end du plejer, så der ikke er så meget i blæren? Altså tis på komando, når du kommer til et toilet? Måske det vil hjælpe, når du ikke bærer rundt på så meget.

Jamen, du behøver vel ikke at blive kørt til hospitalet af fremmede "bare" fordi "vandet er gået". Det er, efter hvad jeg har læst mig til, langt fra ofte at man går direkte fra vandafgang til heftige veer, så du kan vel bare smutte hjem, hvis uheldet skulle være ude? Du kan vel bare sige noget i stil med: "Vandet er gået... jeg må hellere smutte hjem nu!" Og det er det.

Anmeld

12. oktober 2010

Kats

Riksen skriver:

Ja, det håber jeg skam også

Ih, hvor må det være skønt at kunne tisse igennem i stedet for det der drypperi.

Jeg kan godt forstå at du er slået ud - at tisse i bukserne er bestemt ikke sjovt! Men du er trods alt gravid, og det er jo derfor du gør det. Folk tisser da i bukserne, når de er fulde - og det er da mere pinligt!

Hvad med om du tissede lidt oftere end du plejer, så der ikke er så meget i blæren? Altså tis på komando, når du kommer til et toilet? Måske det vil hjælpe, når du ikke bærer rundt på så meget.

Jamen, du behøver vel ikke at blive kørt til hospitalet af fremmede "bare" fordi "vandet er gået". Det er, efter hvad jeg har læst mig til, langt fra ofte at man går direkte fra vandafgang til heftige veer, så du kan vel bare smutte hjem, hvis uheldet skulle være ude? Du kan vel bare sige noget i stil med: "Vandet er gået... jeg må hellere smutte hjem nu!" Og det er det.

Ja, det kan jeg da glæde mig over - altså at det er nogle ordentlige tissetårer og ikke sådan noget dryppe-pjat

Tak Det må trods alt være mere pinligt at være buksevæder fordi man er fuld, end fordi man er i lykkelige omstændigheder.

Skal helt klart adoptere den der toilettaktik, hvor det bare er hver gang jeg er forbi et toilet - for alt andet lige, så reduceres mængden vel tilsvarende, når uheldet er ude...

Tak for tanken

Anmeld

12. oktober 2010

DK

18januar/kats skriver:

Tak for supporten.

Ihh altså - så du kan simpelthen mærke på forhånd, om han vil sparke nedad eller ud mod maveskindet? 
Hvem der bare havde den evne…    
eller hvem der bare kunne lære hende, kun at lave karatetræning udad - og aldrig på mors blære J
Er endda ret flink til at lave knibeøvelser … Men det er tilsyneladende ikke tilstrækkeligt, til at modstå sådan en helflugter !

Må bare blive endnu bedre til at gå på toilettet løbende!
Åhh nej… jeg kan slet ikke holde det ud!

Nej, altså jeg ved ikke inden han sparker om det er op eller ned, men hvis han først har sparket nedad engang, så bliver han højst sandsynligt ved resten af dagen. Det er som om han pt har ca. hver anden dag hvor han sparker nedad og hver anden hvor han sparker op/ud ad hvilket er klart at foretrække. Men de dage hvor jeg så ved at han ligger og sparker nedad der går jeg altså dobbelt så mange gange på toilettet fordi jeg netop bare skal tisse SÅÅÅ meget lige NU, når han sparker lige ned i blæren!

Hvis jeg tissede sådan amok i bukserne rigtig offentligt, så ville jeg nok også fake en vand-afgang hvis at alle havde set det! (Det er jo naturligvis lidt sværere hvis man er sammen med noget familie, medmindre man kan bilde dem ind at man havde veer i et par mdr. ca!)

Anmeld

12. oktober 2010

Kats

DK skriver:

Nej, altså jeg ved ikke inden han sparker om det er op eller ned, men hvis han først har sparket nedad engang, så bliver han højst sandsynligt ved resten af dagen. Det er som om han pt har ca. hver anden dag hvor han sparker nedad og hver anden hvor han sparker op/ud ad hvilket er klart at foretrække. Men de dage hvor jeg så ved at han ligger og sparker nedad der går jeg altså dobbelt så mange gange på toilettet fordi jeg netop bare skal tisse SÅÅÅ meget lige NU, når han sparker lige ned i blæren!

Hvis jeg tissede sådan amok i bukserne rigtig offentligt, så ville jeg nok også fake en vand-afgang hvis at alle havde set det! (Det er jo naturligvis lidt sværere hvis man er sammen med noget familie, medmindre man kan bilde dem ind at man havde veer i et par mdr. ca!)

Hvor er det sjovt at han har sådan en slags rytme med sparkeriet. Måske har min også det.. og så kender jeg den bare ikke endnu.
Men synes bare, at hun er over det hele!!
Tror mest hun laver sprællemænd... Der er fx meget normalt at hun sparker/skubber i begge sider på een gang!!

Mener i det?... at fake en vandafgang... Jamen altså !
Jeg tror bare jeg ville satse alt på at komme hurtigt hjem.

hende som fra nu af, ALTID har lang jakke på, når jeg skal nogen steder!!!

Anmeld

13. oktober 2010

Malonde1985

Åh føler med dig .

Har ik selv tisset i bukserne endnu, men har været tæt på!! Har en lille dreng i maven, som jeg gætter på bliver fodboldspiller eller karate udøver - han sparker godt til, og desværre den forkerte vej, nemlig nedad.. Kan lige ha tisset en stor tår, for så efter at få et los mod blæren, så jeg må på toilettet igen!

Ved ik hvad der er at gøre... tage et bind på med stor sugeevne, og ja tisse hver gang du kan komme til det - også selvom du egentlig ikke lige skal, men prøv alligevel.. Og ja.. tag bilen hver gang  

Anmeld

13. oktober 2010

Kats

Åh føler med dig .

Har ik selv tisset i bukserne endnu, men har været tæt på!! Har en lille dreng i maven, som jeg gætter på bliver fodboldspiller eller karate udøver - han sparker godt til, og desværre den forkerte vej, nemlig nedad.. Kan lige ha tisset en stor tår, for så efter at få et los mod blæren, så jeg må på toilettet igen!

Ved ik hvad der er at gøre... tage et bind på med stor sugeevne, og ja tisse hver gang du kan komme til det - også selvom du egentlig ikke lige skal, men prøv alligevel.. Og ja.. tag bilen hver gang  

Tak...
Håber at du går fri - selvom du også har en karate/fodboldspiller i mavsen 

Jeg føler mig lidt tvunget til  hyppige toiletbesøg 
- og desuden  til at have ekstra forsyninger med...  altså ekstra trusser/bukser og til at bruge bind af en eller anden art...

Og så må jeg ellers håbe, at det var en "engangs..." nåhh nej "to-gangsforseelse"

Anmeld

13. oktober 2010

Maja-Marie

IIH hvor godt at høre jeg ikke er den eneste der syntes at være noget mere utæt end normalt!

Har normalt meget kort tid til at reagerer,når blæreren er fuld, og det er bestemt ikke blevet bedre nu... så, ja, indimellem må jeg også bruge bind!  og laver også knibeøvelser, men syntes ikke helt det forhindre det.

Så glæder jeg mig over at det går over

Anmeld

13. oktober 2010

sandratobias

Ej hvor pinligt, men jo ganske normalt... Føler med dig...
Har nu ikk selv prøvet det (endnu), men kan da i hvert fald mærkes når den lille gerne vil sparke i blæren nu...  Føler jeg ska til ig tisse... men 1. gang troede jeg at det var mig der var noget galt med, for var kun i uge 18 eller 19 (har ikk prøvet blærespark i den 1. graviditet)

Sandra - Uge 20+3...

Anmeld

15. oktober 2010

Kats

Maja-Marie skriver:

IIH hvor godt at høre jeg ikke er den eneste der syntes at være noget mere utæt end normalt!

Har normalt meget kort tid til at reagerer,når blæreren er fuld, og det er bestemt ikke blevet bedre nu... så, ja, indimellem må jeg også bruge bind!  og laver også knibeøvelser, men syntes ikke helt det forhindre det.

Så glæder jeg mig over at det går over

Havde hørt, at man kunne være lidt mere "utæt" - og netop derfor har jeg været god til at lave knibeøvelser... Men sådan et karatespark, kunne jeg altså ikke modstå!
Håber du går fri for de værste uheld

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.