18januar/kats skriver:
Jeg krydser fingrer for, at det der "endnu" forbliver et "endnu" !
Jeg ved ikke om min blære kører på nedsat kapacitet (altså det gør den jo nok) Men burde der så ikke være en masse "små tissetårer". Jeg synes også, at jeg skal tisse hele Øresund hver gang .. men modsat dig som bliver snydt for den herlige oplevelse.. ja så må jeg altså konstatere, at det er meget tæt på!! Det er mindst et par kubik meter hver gang!
Jeg er helt nedslået... tænk at skulle gå med voksenble 

Den der med at fake vandet er gået.... super... Men hvad siger man, når en fremmed har kørt en hurtigt på Fødegangen... og sygepejersken lugter lidt til en og siger " sødte du har bare tisset lidt i bukserne" ?!
Ja, det håber jeg skam også
Ih, hvor må det være skønt at kunne tisse igennem i stedet for det der drypperi.
Jeg kan godt forstå at du er slået ud - at tisse i bukserne er bestemt ikke sjovt! Men du er trods alt gravid, og det er jo derfor du gør det. Folk tisser da i bukserne, når de er fulde - og det er da mere pinligt!
Hvad med om du tissede lidt oftere end du plejer, så der ikke er så meget i blæren? Altså tis på komando, når du kommer til et toilet? Måske det vil hjælpe, når du ikke bærer rundt på så meget.
Jamen, du behøver vel ikke at blive kørt til hospitalet af fremmede "bare" fordi "vandet er gået". Det er, efter hvad jeg har læst mig til, langt fra ofte at man går direkte fra vandafgang til heftige veer, så du kan vel bare smutte hjem, hvis uheldet skulle være ude? Du kan vel bare sige noget i stil med: "Vandet er gået... jeg må hellere smutte hjem nu!" Og det er det.

Anmeld