Så pinligt !

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.850 visninger
21 svar
0 synes godt om
12. oktober 2010

Kats

Er på vej ud af Netto, og BANG så tisser jeg i bukserne…
Ja.. tisser i bukserne..
ikke bare sådan 2 dråber… men som om, der var en, der punkterede min blære (ja det lyder jo fælt, men det er sandt)
What to do, what to do… bare det dog ikke kan ses?! Jeg må have set SÅ skræmt ud
Suser over P-pladsen, finder bilen og så er det ellers hjemad.
Åhh jeg kunne grave mig ned!!

Den lille karatesparker i maven, er ved at gå mig på nerverne…
Det skete nemlig også for et par dage siden.. men jeg var 100% sikker på, at det var en engangsforseelse… man sparker jo ikke sin mor på den måde
Men nu er jeg jo helt panikslagen… for hvornår sker det igen… ?! ARGGG!!

Andre der tisser i bukserne ???
Åhh det dutter jo ikke… hvad filan skal jeg gøre?  HJÆÆÆLP

(27+0)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. oktober 2010

DK

Ejj... Jamen altså! (he he he he) Jeg kan klart også mærke forskel på om Bimmeren vil sparke nedad eller ud mod maveskindet som en dygtig baby. Hvis jeg skal tisse lidt i forvejen, og han så sparker lige ned i blæren så skal jeg også tisse NU! Men jeg har da heldigvis ikke tisset i bukserne. Endnu.

Jeg har desværre ingen gode råd. Måske bare at sørge for at gå rigtig tit på toilettet så du aldrig render rundt med sådan en helt fyldt blære. Så kan det være at der er lidt bedre "sparke-kapacitet" uden at du løber over!

Men jeg kan godt forstå at det er piiinligt!!

KÆMPE knus til dig!

Anmeld

12. oktober 2010

IAH

Hm, ja.. den slags er ubehageligt!  Jeg har ikke prøvet det...

Du er sikker på at du ikke har en blærebetændelse? Den kan godt drille jo... så få det hellere tjekket.

Jeg har ikke rigtig nogen råd, måske at tisse af rigtig mange gange i løbet af dagen..

Iben

Anmeld

12. oktober 2010

Kats

DK skriver:

Ejj... Jamen altså! (he he he he) Jeg kan klart også mærke forskel på om Bimmeren vil sparke nedad eller ud mod maveskindet som en dygtig baby. Hvis jeg skal tisse lidt i forvejen, og han så sparker lige ned i blæren så skal jeg også tisse NU! Men jeg har da heldigvis ikke tisset i bukserne. Endnu.

Jeg har desværre ingen gode råd. Måske bare at sørge for at gå rigtig tit på toilettet så du aldrig render rundt med sådan en helt fyldt blære. Så kan det være at der er lidt bedre "sparke-kapacitet" uden at du løber over!

Men jeg kan godt forstå at det er piiinligt!!

KÆMPE knus til dig!

Tak for supporten.

Ihh altså - så du kan simpelthen mærke på forhånd, om han vil sparke nedad eller ud mod maveskindet? 
Hvem der bare havde den evne…    
eller hvem der bare kunne lære hende, kun at lave karatetræning udad - og aldrig på mors blære J
Er endda ret flink til at lave knibeøvelser … Men det er tilsyneladende ikke tilstrækkeligt, til at modstå sådan en helflugter !

Må bare blive endnu bedre til at gå på toilettet løbende!
Åhh nej… jeg kan slet ikke holde det ud!

Anmeld

12. oktober 2010

Kats

Hm, ja.. den slags er ubehageligt!  Jeg har ikke prøvet det...

Du er sikker på at du ikke har en blærebetændelse? Den kan godt drille jo... så få det hellere tjekket.

Jeg har ikke rigtig nogen råd, måske at tisse af rigtig mange gange i løbet af dagen..

Iben

Ubehageligt..... Jaaaamen altså - den bette karatemus er vist slet ikke klar over, hvad hun gør ved mig !!

Blærebetændelse… hmmmm tænke tænke…
 Ja se, det ville jo faktisk være en ”drøm” - hvis det var forklaringen !
(Undskyld på forhånd, til alle dem som har/har haft blærebetændelse. Det er ikke på nogen måde, for at træde jer over tæerne - men umiddelbart synes det bare meget bedre med blærebetændelse, end at blive TENA-afhængig !!)

Anmeld

12. oktober 2010

Diana...

Hahaha ej undskyld men jeg kunne altså ikke lade vær med at grine lidt  Jeg frygter selv hvornår det sker for mig for hun sparker virkelig også til her og det føles TIT som om at nu tisser jeg bare i bukserne. Der kan godt komme et par dråber hvis jeg lige gør noget forkert eller noget.

Hvad med at begynde og gå med et bin af en art så suger det da noget af det og måske kan man så ikke se det når man er ude? Jeg har godt hørt at flere gravide tisser i bukserne og jeg har seriøst selv overvejet at gå med tena  Netop fordi der intet skal til. 

Knus. 

Anmeld

12. oktober 2010

Riksen

Øv, hvor pinligt! Godt at du var i bil og ikke skulle med bussen

Jeg tisser ikke i bukserne (endnu), men jeg kan godt dryppe en smule, hvis jeg virkelig skal tisse. Jeg tror at jeg, indtil videre, er heldig at Møffe ikke sparker ned i blæren. Hun ligger vist med benene oppe i venstre side af min mave, men min blære kører nu alligevel på betydeligt nedsat kapacitet; føler sommetider at jeg skal tisse hele Øresund, men når det kommer til stykket drejer det sig om få dråber.

Jeg vil ligesom Diana foreslå at du går med en eller anden form for bind, så kan det tage lidt af urinen, når uheldet er ude.

Ps. Hvis folk opdager det, kan du så ikke bare fake at vandet er gået?

Anmeld

12. oktober 2010

Mettemus

Nej undskyld - men lidt hihi

Kan ikke sige at jeg deler skæbne med dig, men kan sagtens sætte mig ind i hvor vildt pinligt det må ha' været. Men som Rikke siger - heldigt at du var i bil og ikke i bus!

Jeg frekventerer toilettet ca. hver gang jeg kommer forbi et, simpelthen fordi jeg skal tisse hele tiden. Det er værst hvis jeg får en plukve og egentlig ikke så meget hvis han sparker. Han ligger vist også mest med hovedet nedad og sparker mig i siden eller opad (glæder mig ikke så meget til han blir stor nok til at ramme ribbenene)...

To sum up: jeg har ingen løsningsmuligheder, men sender lige et trøstekram for den pinlige oplevelse og fordi jeg kom til at grine

Anmeld

12. oktober 2010

Kats

Diana... skriver:

Hahaha ej undskyld men jeg kunne altså ikke lade vær med at grine lidt  Jeg frygter selv hvornår det sker for mig for hun sparker virkelig også til her og det føles TIT som om at nu tisser jeg bare i bukserne. Der kan godt komme et par dråber hvis jeg lige gør noget forkert eller noget.

Hvad med at begynde og gå med et bin af en art så suger det da noget af det og måske kan man så ikke se det når man er ude? Jeg har godt hørt at flere gravide tisser i bukserne og jeg har seriøst selv overvejet at gå med tena  Netop fordi der intet skal til. 

Knus. 

Helt trist..
Men der må gerne grines....  (kan man næsten andet?)
Manden sad helt stille da jeg fortalte det - med et meget stift blik og stram mund.... han holdt det længe og sagde, at han syntes der var så synd for mig og var virkelig virkelig ked af det på mine vegne...

Og så skreg han af grin og undskyldte tusind gange.. For det er jo komisk ... tragikomisk !!

Mit nye nickname af Tena-Tenna..... Come on... Jeg kaster op, bliver tyk, har det røverdårligt, og er nu også blevet sådan en Tena-Tenna.......

Knus fra Tudefjæs aka Tena-Tenna

Ps tak for supporten - håber ALDRIG det sker for jer andre !!!

Anmeld

12. oktober 2010

Kats

Øv, hvor pinligt! Godt at du var i bil og ikke skulle med bussen

Jeg tisser ikke i bukserne (endnu), men jeg kan godt dryppe en smule, hvis jeg virkelig skal tisse. Jeg tror at jeg, indtil videre, er heldig at Møffe ikke sparker ned i blæren. Hun ligger vist med benene oppe i venstre side af min mave, men min blære kører nu alligevel på betydeligt nedsat kapacitet; føler sommetider at jeg skal tisse hele Øresund, men når det kommer til stykket drejer det sig om få dråber.

Jeg vil ligesom Diana foreslå at du går med en eller anden form for bind, så kan det tage lidt af urinen, når uheldet er ude.

Ps. Hvis folk opdager det, kan du så ikke bare fake at vandet er gået?

Jeg krydser fingrer for, at det der "endnu" forbliver et "endnu" !

Jeg ved ikke om min blære kører på nedsat kapacitet (altså det gør den jo nok) Men burde der så ikke være en masse "små tissetårer". Jeg synes også, at jeg skal tisse hele Øresund hver gang .. men modsat dig som bliver snydt for den herlige oplevelse.. ja så må jeg altså konstatere, at det er meget tæt på!! Det er mindst et par kubik meter hver gang!

Jeg er helt nedslået... tænk at skulle gå med voksenble

Den der med at fake vandet er gået.... super... Men hvad siger man, når en fremmed har kørt en hurtigt på Fødegangen... og sygepejersken lugter lidt til en og siger " sødte du har bare tisset lidt i bukserne" ?!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.