Av jeg tror sørme jeg brækkede en lilletå i dag!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

648 visninger
12 svar
0 synes godt om
1. august 2008

Loggidut

jeg skulle lige vente på bilen blev færdig fra rep, og det forgik self. i Kvickly x...og de satans vogne og min lilletå...ja de mødtes, og så sprang blodet bare ud under min lilletå negl!

fårk det gjore nade, og nu er den bare dobbelt størelse :$

well, kort tid efter måtte jeg jo binde den op med plaster, og bare voldbrække den ned i mine nye brudesko, for jeg skulle jo ind og hente den kjole, og sådan en prøver man før man siger god for den!

ark, jeg skal bare have styr på den tå til om en uge!

by the way, det her er sidste fredag aften jeg er frøken Nielsen! sær tanke.

manden er på polterarbend, og nu skal ungerne og jeg sgu hygge med pizza!

ps/ fik da gave inde hvor jeg købte min brudekjole...hold da helt op hvor er de piger derinde bare søde!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. august 2008

Astrid P

Loggi, dit gamle sludrechatol... Du bliver sgu da FRU Nielsen!

Anmeld

1. august 2008

Rasmine

HAHAHAHAHHAHHAHAHA!!!
NADE?????????!!!!!!!!!1

På med træskoen, frk. dippedut, det skulle hjælpe.

Anmeld

1. august 2008

ka li ja

Astrid P skriver:

Loggi, dit gamle sludrechatol... Du bliver sgu da FRU Nielsen!

ja din knold! hun skrev også dt var SIDSTE fredag hun var frøken nielsen:D;)

Anmeld

1. august 2008

Lene76

hehe det nummer med tåen gjorde jeg osse den anden dag... AVVVVV

Håber den får det bedre til på næste lørdag..... hvaså ska vi aldrig se den kjole el må vi vente til efter du er blevet KONE:D

hva fik du forresten i gave???? har du været på polterabend??? hehe ellers er der da nogen der har travlt:)

Anmeld

1. august 2008

ka li ja

skal man ikke først ha en gave om morgenen inden bryllupet?? eller hvad?
ja har du været på pa? eller skal du ikke det?? det kommer nok i morgen;)

Anmeld

1. august 2008

Loggidut

skal lige spise, mams mams...så er jeg back!

Anmeld

1. august 2008

Loggidut

jo jo...min polterarbend er overstået, og er i vilde jeg gav den gaz...
jeg skulle bland andet sælge kondomer, og føj hvor fjernede jeg benene væk under pigerne som skulle ydmyg mig...for jeg ville sælge til en nordmand, men han havde ingen småpenge, og så vendte dutten sig da bare om, bukkede sig og begyndte at hive op i den rædsel af en kjole de havde iført mig, og sagde på pænt-fuldemands-sprog til manden, jammen jeg tager skam også dankort...dahm de hylede...lol...så kan de lær det!
ja så indspillede jeg jo lige en sang...:$ og lignede som mine veninder beskriver det, wobbie goldberg da hun gav den gaz i halløj på nonneklosteret...og det endte ud i at jeg ville indvitere den stakkels sanglære med i byen...han sagde godt nok nej, men ville da hjertens gerne have nogle billeder af mig, for jeg fortjente en plads på forsiden af hans hjemmeside! den skulle så komme om ca tre ugers tid...ret spændene!

og morgengave, den blev vi enige om at droppe...for vi køber jo alligevel det vi mangler, så på mig virker det lidt plat, og samme tanke havde Michael, heldigvis!

og Astrid, den er god nok, det er min sidste fredag aften som Frk. Nielsen...næste fredag er jeg sgu Fru jensen!

og Lene...der er en ung version af kjolen på mit fotoalbum, den er så ikke syet til eller noget...og i dag sad den bare meget bedre! koden er prut, og husk at trykke log indknappen, for trykker du enter funker det ikke!

ps/ BM jeg har et godt fif til din syen brudekjole til Bacon, hvis det bliver til noget!

Anmeld

1. august 2008

Astrid P

Loggidut skriver:

og Astrid, den er god nok, det er min sidste fredag aften som Frk. Nielsen...næste fredag er jeg sgu Fru jensen!

Sorry slogs, der var jeg sgu da lige lidt for hurtig...:$

Anmeld

1. august 2008

Loggidut

lol...(L)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.