Til jer der har født :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. oktober 2010

morethanperfect

Malonde1985 skriver:

Jeg var så også 4 dage over tid... Din bliver muligvis gendannet - så den lille kan være derinde lidt endnu. Ved godt det nok ikke er det du vil høre

Heh .. Måske .. Var til JM i går , og hun sagde der ikke ville gå lang tid , både fordi jeg havde sååå mange plukveer , og fordi han ligger så dybt man slet ikk kan komme til hans hovede ... Ihh hvor jeg glæder mig til at se ham

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. oktober 2010

Malonde1985

morethanperfect skriver:

Heh .. Måske .. Var til JM i går , og hun sagde der ikke ville gå lang tid , både fordi jeg havde sååå mange plukveer , og fordi han ligger så dybt man slet ikk kan komme til hans hovede ... Ihh hvor jeg glæder mig til at se ham

Jamen så er der jo håb forude.. smiler .

Har godt nok også en del plukveer og er kun i uge 25.. Håber godt nok bebsen tænker at blive derinde i noget tid . Men vil da lige sende en masse ve-støv afsted til dig så  det er fantastisk at få dem ud i sine arme

Anmeld

13. oktober 2010

morethanperfect

Malonde1985 skriver:

Jamen så er der jo håb forude.. smiler .

Har godt nok også en del plukveer og er kun i uge 25.. Håber godt nok bebsen tænker at blive derinde i noget tid . Men vil da lige sende en masse ve-støv afsted til dig så  det er fantastisk at få dem ud i sine arme

Ja .. Mange tak for ve støvet  Heh .. 

Ja det må vi da håbe ! .. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.