Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Den kan jo gå af flere omgange, så det er ikke nødvendigvis et tegn. Min gik 2 uger før, så den nåede jo at gendanne sig. Min venindes gik 2-3 dage før fødslen og igen om aftenen inden...
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jeg opdagede ikke i min, så jeg kan ikke sige det
Min gik på termins dage. eller om natten kl. 2 ca - og kl. 4 fik jeg småveer som jeg troede var plukveer..!! mine såkaldte plukveer tog til i styrke og kraft - og 2 døgn efter fik vandet..!!
Har født tre gange og aldrig set skyggen af den
morethanperfect skriver: Hvor længe gik der fra jeres slimprop gik , til i var i fødsel ?? .. Min slimprop gik i morges og håber virkelig snart der sker noget mere
Hvor længe gik der fra jeres slimprop gik , til i var i fødsel ?? ..
Min slimprop gik i morges og håber virkelig snart der sker noget mere
Jeg var i fødsel da min gik. Held og lykke
Rosa skriver: Den kan jo gå af flere omgange, så det er ikke nødvendigvis et tegn. Min gik 2 uger før, så den nåede jo at gendanne sig. Min venindes gik 2-3 dage før fødslen og igen om aftenen inden...
Holda op .. Øv øv .. Troede lige det var tegn på der skete noget
Vidste slet ikke det var SÅ forskelligt
Mine røg vist da min jordemoder tog vandet begge gange ca. en halv times tid før jeg fødte LOL
SussieThyssen skriver: Det skal den ikke.Jeg har fået 3 og har aldrig oplevet at se den LOLKærligstSussie
Det skal den ikke.Jeg har fået 3 og har aldrig oplevet at se den LOLKærligstSussie
Jeg har heller ikke stiftet bekendtskab med en - men forestiller mig lidt, at det ligner en østers...?
Swips.. skriver: Jeg har heller ikke stiftet bekendtskab med en - men forestiller mig lidt, at det ligner en østers...?
Hehe..tror ikke det er sådan den ser ud. Så min venindes og den lignede mest sådan en klat spejlæg der ikke var helt gennemstegt, dog uden blommen
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128