pyh så er Barsel/ferie forbi.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

357 visninger
5 svar
0 synes godt om
1. august 2008

Lene76

så er det på mangad at jobbet kalder igen..... glæder mig lidt, tror bare det blir hårdt for jeg har jo et sove barn som nemt sover til kl 8-9 hvis han ik blir vækket... og nu kan jeg få børn fra kl 6,30 pyh..... hehe men det ska nu nok går.

Hvormange er begyndt på job igen og hvormange udover Tina har stadigvæk barsel...... tror sku snart vi laver nr 3 så jeg kan holde barsel igen hehe er skisme dejligt at går hjemme....:D

Go weekend piger....

Knus fra Lene

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. august 2008

Kaufie

Jeg er på job og har været det læææænge - siden 1/4. Skal tilbage på mandag efter en uges ferie - de to første ferieuger lå allerede i 26-27.

Jeg har dog et par mdrs barsel (eller forældreorlov, er det vel??) til gode, som jeg håber på at få kørt af som nedsat tid her i efteråret/vinter. Dog ikke august/september - det bliver et par travle måneder på jobbet - men så går tiden så dejlig hurtigt.

Anmeld

2. august 2008

Tynen

Jeg synes dælme det har været hårdt at skulle i gang igen - Men ELSKEDE!!! jo også bare at gå hjemme her til sidst :)

Startede d. 30. juni, og her efter ferien er jeg kommet til den konklusion at jeg IKKE nogensinde vil på arbejde igen :)
Det er da så hyggeligt at gå og fede den.

Men ja, vi laver sgu bare en til - Så tager vi da lige et år mere :)

Anmeld

2. august 2008

Joan ( Smallie )

Jeg startet den 14/4 og har så også nogen måneder tilbage af min forældre overlov som jeg regner med at forlænge den næste barsel med.

Jeg går jo af igen omkring jul eller før hvis jeg bliver sygemeldt. For der skulle jo gerne komme en lille ny her omkring den 19 feb(L)

Jeg glædet mig til at komme tilbage til arbejde og det var dejligt at komme igang men lige i tiden GIDER jeg bare ikke jeg glæder mig til jeg har ferie i uge 33, 34 og 35:)

(H) Joan

Anmeld

2. august 2008

linemus

Jeg er stadig på barsel. Er jo studerende, så har et helt år. Studiet starter igen d.1. sep. men jeg skal igang med at forberede mig inden (læs: for lang tid siden 8(). Glæder mig til at komme igang med projektet, samtidig med at jeg ikke gider eller helt kan overskue det, for de samme ting som jeg ikke kan nå i dag, vil jo stadig være der, selvom jeg starter igen... Pigerne starter i dp d.11, så så har jeg 3 uger inden off. studiestart, men vejleder vil vist have møde her i august, så jeg må hellere snart få fingeren ud :$

Knus Line

Anmeld

2. august 2008

mor til en del

Jeg har også stadig barsel, og derefter ferie, så jeg bliver først ledig midt i sep. da jeg regner med at afholde 3 ugers ferie. Jeg har simpelt hen brug for tiden tid at få Marc sendt godt i skole... og så må jeg jo bare håbe at det bliver godt.....altså skolestarten...

Lisbeth.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.