Lang og tynd

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

300 visninger
2 svar
0 synes godt om
1. august 2008

Mary

Annika har fået vaccination igår og er blevet målt og vejet.
8,4 kg........ikke ret meget, men hun sprænger så tilgengæld kurven ved nu at måle 86,5 cm!!! Til sammenligning kan jeg fortælle at Juliane var 73 cm ved 1års undersøgelsen Så det er bare helt okay at hun ikke vejer mere, lægen mener hun bruger al sin energi på at skyde i vejret Hun bliver garanteret en pind i luften som teenager - som jeg var! Håber det ikke..... :S

Ellers er hun foran både sprogligt og motorisk *pral pral* :$ :D

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. august 2008

Lene76

ok det var lang... men jeg syntes osse på jeres fine billeder fra jeres ferie at hun ser meg lang ud.... hun ligener jo en på 2:)

Iøvrigt nogle utrolige smukke piger du har:D

Viktor taler osse han sir; Tark og hej hej også har han taget det 1 skridt i tirsdags alene.... og han blev 1 år i onsdags men tror nu det er normalt. er spændt på når han ska til 1 års ungersøgelsen han er jo ik blevet målt og vejret af nogen læge el sp siden 5 mdr.... men da jeg målte ham for 2 uger siden sagde den 81cm så han er osse ok lang iforholdt til søster som kun var 74 ved 1 års....

Det er forresten ok at prale med om sine unger... syntes jeg;)

go weekend

Anmeld

1. august 2008

birgittemarie

Det var da helt vildt 8D
Er du sikker på, at lægen ikke kom til at vende målebåndet forkert? ;)

Og hvis hun bliver en lang pind som teenager, bliver hun i hvert fald en smuk pind og så kan hun da altid blive fotomodel for en stund og det er vel i grunden ikke så slemt? :)

Men det kan jeg jo sagtens sidde og sige, når jeg aldrig selv har været særligt lang... ;)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.