Røde knopper med hvid krans omkring

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. august 2008

ka li ja

hvor bred et det hvide omkring? og er det hvide meget tydeligt? er det røde meget tydeligt?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. august 2008

Mary

Mmmm, det røde ligner en rød bums og det hvide er ligesom bare et mærke i huden, altså ikke noget der buler ud, men det er helt rundt som en cirkel. Det hvide kan man sagtens se, men man ser tydeligst det røde (?) Det er sgu svært at forklare..... måske tager jeg lige et billede af hende når Juliane skal puttes ind i sin seng.

Anmeld

1. august 2008

ivfmarie

Skoldkopperne starter som en flad rød plet der "hæver", efter en dagstid kommer der en lille prik i midten, der nogen gange bliver til en lille blære eller, som du skriver, kommer til at ligne en bums. Efter et par dage går der ofte hul på dimsen i midten, og hvis man piller i den bliver knoppen større og man risikerer betændelse.

Jeg finder lige et pic af Frejas skoldkop. Øjeblik

Anmeld

1. august 2008

ivfmarie

her er den så - Frejas skoldkop:

Hun havde kun 4-5 stks da hun var angrebet. Men i en uges tid op til var hun angrebet af "miniskoldkopper" de passede på beskrivelsen, men bare i mikro-størrelse. Især var hun angrebet mellem skamlæberne - det var bare syyyynd :(.

Håber du får opklaret mysteriet (?)

Anmeld

1. august 2008

Mary

tak for billede og beskrivelse :) Annikas er mindre, men minder om den der knop.....

Anmeld

2. august 2008

ka li ja

kan det ikke være myggestik????

Anmeld

10. juni 2010

Fenris

Mary skriver:

Mmmm, det røde ligner en rød bums og det hvide er ligesom bare et mærke i huden, altså ikke noget der buler ud, men det er helt rundt som en cirkel. Det hvide kan man sagtens se, men man ser tydeligst det røde Det er sgu svært at forklare..... måske tager jeg lige et billede af hende når Juliane skal puttes ind i sin seng.

hej) ved godt dette er et gammeldt indlæg- men fandt du ud af hvad knopperne var? min søn har lige nøjagtig det samme, og også kun på benene.....Har været til lægen inden det blev så slemt og hun sagde børneeksem, men den tror jeg ikke rigtig på mere....Håber at få svar fra dig

mvh anita

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.