Røde knopper med hvid krans omkring

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14.242 visninger
16 svar
0 synes godt om
1. august 2008

Mary

Annika er blevet plettet :@ Vi skal til barnedåb på søndag, og jeg skal bære barnet - og det er i Århus (vi bor på sjælland), og så har Annika tilsyneladende fået skoldkopper. I hvert fald ifl lægen over tlf....da der er skoldkopper i byen (?) Knopperne er røde, og så er der ligesom en hvid krans udenom. Knopperne forsvinder kortvarigt når man trykker på dem. De billeder jeg har set af skoldkopper er det omvendt, altså hvide i midten og røde udenom. Knopperne er ikke blære som man læser alle steder..... Hvad tror I?

Vi tager nok til lægevagten i morgen. Vil være så træt af at gå glip af det på søndag hvis det slet ikke smitter. Annika blev vaccineret igår, men lægen tror ikke det er det. Hun har også feber, men det er jo nok pga stikkene hun fik.

Knus Maria - som har været i Norgen, og derfor ikke har været her så meget :)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. august 2008

Rasmine

Kunne det ikke være tusch??
;)

Anmeld

1. august 2008

ka li ja

ahahahahahahahahahaha

ja man kan aldrig vide;)

aj jeg tænkte orm... hedder det ring orm.. eller er det en rød krans?? det er det vist..hmm jeg ved d ikke

Anmeld

1. august 2008

Mary

Mebach skriver:

Kunne det ikke være tusch??
;)

Haha, det er jo den anden der er smurt ind i tusch 8D Vi kan rent faktisk ikke finde ud af om Juliane også har knopperne, da hun er polstret med både myggestik og tuschfarve :))

Anmeld

1. august 2008

Mary

ka li ja skriver:

ahahahahahahahahahaha

ja man kan aldrig vide;)

aj jeg tænkte orm... hedder det ring orm.. eller er det en rød krans?? det er det vist..hmm jeg ved d ikke

Tror du det kan være det? Der er mange små knopper..... mine børn er aldrig syge så jeg aner bare ingenting om det! :D

Anmeld

1. august 2008

ka li ja

tag lige et billede. jeg har politikens bog om børnesygdomme!!:D
tak mor for den brugbare gave;)

Anmeld

1. august 2008

Mary

Det har jeg da ikke tænkt på at gøre - altså fotografere hende.... :D Nu sover hun altså, men hvis hun vågner senere og tror det er morgen, så er jeg klar med kameraet :)) Det gjorde hun nemlig igår.....

Anmeld

1. august 2008

ka li ja

hvor sidder de der pletter på kroppen?
hvor store er de?
og er der mange eller få?

Anmeld

1. august 2008

Loggidut

tif fik jo også de sjoveste prikker, som kom og gik...og oppe i dpén var en pige jævnaldrende med tif, hun havde de samme knopper, og sjovt nok mage med dem som Stella havde...og ved i hvad, det er varmeknopper...og dpén grinede da jeg stod og gloede måbende...det er alt sammen varmeknopper, ihvertfald ved pigen i dp og tif...kan det være sådan nogle Mary?

Anmeld

1. august 2008

Mary

Hun har hele tiden haft mange varmeknopper - på brystet og på ryggen, men det ligner slet ikke sådan nogle.

Hun har en 10-12 stykker og de er primært på benene. Størrelsen er ca en lille centimeter i diameter incl det hvide udenom, aahhh, måske lidt mindre. Hun har ikke nogle i ansigtet, een enkelt på ryggen og een på skulderen og så resten på ben og lår.

Er altså virkelig taknemmelig for jeres hjælp (H)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.