Hej ..
Jeg har en fødselsdepression , det ligger i imellem den lette og svære (hvis man kan sige det) jeg har en datter fra 2009 og en søn på knap 2 måneder ..
Min læge har henvist mig til en psykiater , da min læge stoppede her den første oktober , har snakket med en anden læge , da de gerne vil have jeg snakker med dem hver uge og gerne mere ..
Jeg bliver helt ked af det inden i mig selv , da den "nye" læge sagde op til 20 gange på en samtale i 20 minutter , at jeg har muligheden for at blive indlagt sammen med min søn , hvor der er nogen som kan tage ham lidt så jeg kan få slappe lidt af (hvis man kan sige det sådan) , jeg tror bare personligt selv at det ikke vil hjælpe , da jeg helt sikkert kommer til at savne min datter og det vil sikkert blive værre 
Men lidt mig om selv og min familie:
Jeg er en meget stille og tilbageholdende person , jeg vil gerne klare mig selv , men efter jeg fødte min søn , var det bare for meget og jeg brød sammen - til en undersøgelse var lægen som spurgte lidt indtil hvordan jeg havde det og hvordan det gik derhjemme - brød jeg sammen overfor lægen - gik derfra lidt lettere og viden om at jeg er ikke er unormal med mine tudeture og tanker .. Jeg er bange for mig selv , da jeg sidde med min søn og mine tanker begynder - fx om skade at jeg vælter ned af trapperne med mine børn i armene osv. - Jeg elsker dem jo overalt i verden og det gør mig bare så bange at jeg kan sidde der og nærmest føle helt ud i finger spidserne at jeg tager fast i min søn for at få ham til at tie stille
Jeg bor sammen med børnenes far , men som bruger hans arbejde som "undskyldning" for ikke at kunne hjælpe mig hans arbejdstider er fra 7 til 16.30 i hverdagene , han kan tage sønnen natten til fredag, lørdag og søndag , MEN han vækker mig når den lille har grædt/skreget i 10 minutter fordi han ikke "MAGTER" det
men ellers har han ikke sagt eller gjort noget for at snakke om det eller lyttet til mig
Min familie (min mor og far) ved det , min mor er lidt ligeglad og min fars første og eneste kommentar var , da jeg sagde jeg havde en fødselsdepression : Jamen du er jo en psykopat !
Mine svigerforældre har fået det af vide men de har intet sagt, gjort eller taget hensyn til noget .. Jeg føler faktisk bare at jeg står alene , for hvergang jeg prøver at gå til min kæreste er han ligeglad/kold og det ender med et kæmpe skænderi og jeg begynder at tude 
Lige nogle spørgsmål:
- Min datter går i DP , jeg har det rigtig fint med denne DP , men jeg ved ikke rigtig om jeg skal fortælle hende det ?
- Hva kan en psykiater gøre som lægen ikke kan siden jeg er blivet henvist dertil ?
- Er der en større chance for at jeg får en fødselsdepression igen hvis jeg bliver gravid igen (senere i livet self)?
- Kan kun samtaler om hvordan jeg har det være "nok" til at få denne fødselsdepression til at "gå" væk ?