Hmmm.. tjo, det er vel negativt.. Men jeg synes vel i bund og grund som Astrid (klog dame - lyt til hende!!)
Mon ikke også antallet af medlemmer i en klike er betydende? Min opfattelse af en klike er en foholdsvis lille gruppe ret snævertsynede mennesker?
Miiikro ramte altså noget med det her:
I skolen var jeg i en klike og det var skønt og sjovt. Men meget snæversynet. Andre var bare ikke nogen man var sammen med eller interesserede sig for. Sådan var det bare. Fordi man havde nok i sin egen klike.
Det er præcis sådan jeg har det med juli07. I er min "klike" jeg elsker jer som I er, og det ville passe mig fint hvis vi
kun var os, fordi jeg har nok i jer. Men derfor er andre velkomne til at forsøge at entre "min" klike... om de "kommer ind" afhænger vel af mange forskellige ting.
Altså.. nu kommer der lige nogen nye tanker op.. Jeg anser os nok lidt for en klike når vi laver spas, og jeg er ofte lidt tilbageholden med at svare igen hvis "fremmede" blander sig, men når det gælder reelle spørgsmål, så er alle hjertlig velkomne. Ja, det er nemlig lige sådan jeg har det. Kan I følge mig der?
Marie - der sagtens kan forstå hvis udenforstående synes at vi er en klike... for det er vi jo - er vi ikk?
Anmeld