2. lægebesøg overstået!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. oktober 2010

Kats

Jeg har været nødt til at udvikle denne form for matematik for ikke at blive psykisk ustabil efter at min vægt og mave er eksploderet efter 20. uge. Ca. samme udregning kan anbefales til indkøb af babytøj  Et eksempel: hvis der nu er tilbud på noget, er det jo faktisk som at få penge i hånden hvis man køber det!

Ha ha ha !!
Her hjemme er det faktisk mig der er finansminister - så din omtalte tilbudsmatematik lever i bedste velgående - vel at mærke for min mand! Hans beregninger er fuldstændig i overensstemmelse med dine!
Vendingen ”en krone sparet er en krone tjent” - findes ikke i dette univers!

Han synes, at babyen skal have alt mulig gear… Og køber i store mængder.. og siger, at det jo faktisk er penge lige ned i lommen, hvis det samtidigt er på tilbud!
Og på finansmøderne har han gode argumenter (sikkerhed er altid et godt argument) - så jeg bevilliger forholdsvis let ....

…. og vi har meget ”sikkerhedsudstyr”

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. oktober 2010

Maja88

jeg synes også det er total unfair man hos lægen skkal stå der og vejes efter morgenmaden og med tøj på og alt muligt. så viser vægten alt alt for meget. så vil også skyde på dit tøj mindst vejer 2kg.

Og spis spis spis bare. hvorfor skulle vi spise grøntsager når det bare ikke er det babyen spørger efter. Min baby ber også bare om nuggets helt vildt og vil da ikke skuffe den

Og sådan som du ser ud så er 10kg da overhovedet ikke forkert,. de sidder jo super godt. så spis du bare ls.

Anmeld

13. oktober 2010

DK

Maja88 skriver:

jeg synes også det er total unfair man hos lægen skkal stå der og vejes efter morgenmaden og med tøj på og alt muligt. så viser vægten alt alt for meget. så vil også skyde på dit tøj mindst vejer 2kg.

Og spis spis spis bare. hvorfor skulle vi spise grøntsager når det bare ikke er det babyen spørger efter. Min baby ber også bare om nuggets helt vildt og vil da ikke skuffe den

Og sådan som du ser ud så er 10kg da overhovedet ikke forkert,. de sidder jo super godt. så spis du bare ls.

Tja... altså mit BMI er 24,9 som det ser ud nu, og det er da egentligt okay i forhold til at jeg er gravid og i uge 27 (i dag)

Jeg tror jeg må prøve at skære lidt ned på kage og hvidt brød, men jeg orker ikke at gå sulten i seng.

Anmeld

13. oktober 2010

Maja88

DK skriver:

Tja... altså mit BMI er 24,9 som det ser ud nu, og det er da egentligt okay i forhold til at jeg er gravid og i uge 27 (i dag)

Jeg tror jeg må prøve at skære lidt ned på kage og hvidt brød, men jeg orker ikke at gå sulten i seng.

nej og man gider bare ikke spise rugbrød eller sådan noget inden man går i seng.

Anmeld

18. oktober 2010

Diana...

DK skriver:

Ja, altså jeg ved skisme heller ikke hvor meget skæld ud man så får når man så tager 30 kg på. Men det kan naturligvis være at der ikke er så mange der gør det mere?

Jeg har ingen symptomer på blærebetændelsen. Måske... lidt flere plukveer og sådan lidt ømhed a la menstruationssmerter. Men det er også det!  Det er åbenbart en ret "bred spektret" blærebetændelse så jeg har fået sådan en omgang ret bred pencillin. Det er helt de samme bakterier som sidst jeg havde blærebetændelse.  Hvordan er dine symptomer? Jeg ved du jo også har døjet helt vildt med det!

Nææ det kan godt være der ikke er så mange der tager så meget på mere synes bare TIT man læser at nogen har taget mellem 20 og 30 kg på. 

Jamen jeg har meget kraftige plukveer og dem holder de så også øje med jeg er blevet scannet indvendig for at se om de påvirker min livmoderhals. Også har jeg ufattelig mange smerter i hele underlivet og kraftige spændninger i hele underlivet og lidt ned i benene. 

Anmeld

18. oktober 2010

DK

Diana... skriver:

Nææ det kan godt være der ikke er så mange der tager så meget på mere synes bare TIT man læser at nogen har taget mellem 20 og 30 kg på. 

Jamen jeg har meget kraftige plukveer og dem holder de så også øje med jeg er blevet scannet indvendig for at se om de påvirker min livmoderhals. Også har jeg ufattelig mange smerter i hele underlivet og kraftige spændninger i hele underlivet og lidt ned i benene. 

Ejjj det lyder træls for dig ven!!! Men dejligt at de tager det seriøst og holder øje med jer! Det har da også været noget af en omgang for dig, denne her gang, hva?

Jeg er lige blevet færdig med min omgang penicillin og jeg synes at det først mærkes blærebetændelses-agtigt nu! Altså jeg render først på toilettet hele tiden nu, og det er også først nu at jeg har spændinger/plukveer og sådan ømhed nederst i maven... Meget underligt når man må gå ud fra at det burde være gået væk nu!?

Jeg skal ned med en kontrol prøve på torsdag så må vi se hvad den siger!

Anmeld

18. oktober 2010

Diana...

DK skriver:

Ejjj det lyder træls for dig ven!!! Men dejligt at de tager det seriøst og holder øje med jer! Det har da også været noget af en omgang for dig, denne her gang, hva?

Jeg er lige blevet færdig med min omgang penicillin og jeg synes at det først mærkes blærebetændelses-agtigt nu! Altså jeg render først på toilettet hele tiden nu, og det er også først nu at jeg har spændinger/plukveer og sådan ømhed nederst i maven... Meget underligt når man må gå ud fra at det burde være gået væk nu!?

Jeg skal ned med en kontrol prøve på torsdag så må vi se hvad den siger!

Det var præcis sådan med mig første gang også da jeg var færdig med behandlingen føltes det som om jeg fik det og helt rigtig min urin var fyld med bagtusser. også bleve jeg meget bevist om symtomerne og der går ikke mere end 2-3 dag efter hver kur så har jeg det igen. Det virker som om at de ikke bliver fjernet rigtig og at det så blusser op igen så i min verden har jeg haft blærebetændelse hele tiden siden d. 17 september altså kun 1 gang som de slet ikke kan komme i bund med men lægerne siger så jeg har haft det 4 gange siden d. 17 september men det må jo havde været der hele tiden siden der går så kort tid i mellem. 

Jeg håber ikke for dig det blærebetændelse igen men hvis dine plukveer er blevet kraftigere synes jeg du skal går op og få det tjekket med det samme for det åbent bart farligere at havde blærebetændelse end jeg troet. 

for dig. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.