Savner min datter...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

307 visninger
3 svar
0 synes godt om
1. august 2008

Marco2

Hej. Har nu været på arbejde her dag i denne uge. Barsel er slut. Men kors hvor jeg savner min lille trold!! At kunne lave noget med hende, være sammen med hende...:'( Når jeg kommer hjem er det aftensmadstid, og så er der jo ikke lang tid til putning.... Der er ihvertfald ikke meget tid til at kunne laave noget sammen med hende længere væk end matriklen vi bor på... Men ved jo godt at jeg har været priviligeret at kunne gå hjemme så længe, men det ændrer stadig ikke på at jeg savner hende....:'( Glæder mig til jeg får fri så jeg har hele weekenden med hende... Og i denne uge går farmand hjemme med hende...hvordan skal jeg dog ikke komme til at føle når jeg skal op i den store farlige vuggestue og overlade hende til de onde, grumme pædagoger som da slet ikke kan finde ud af at passe min lille trold ordentligt.... AG - hønemor

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. august 2008

birgittemarie

Nøøøj, jeg kan godt følge dig :'( Det må altså ikke være særligt sjovt, når man er vant til at være sammen med hende hele tiden... Håber I får en god weekend sammen nu (L) Kh Birgitte, som slet ikke tør forestille sig ikke at være lige i nærheden af sin orm døgnet rundt... Men som måske godt kunne tænke sig en barnepige på parcellen (C)

Anmeld

1. august 2008

ivfmarie

Og tænk sig, AG... du skulle have været igang til januar! Godt nu fandt vej i barsels-junglen...

Marie - der går ind i min sidste uges barsel på mandag!

Anmeld

1. august 2008

Lene76

uha det kan jeg godt huske med Mille da hun var lille... netop derfor valgt jeg at blive dagplejer. Jeg afl mille om morgen tog på job og hjem til aftensmad tid hvilket var sent dengang havde fri kl 18..... og kl 20 fredag.... også sku hun puttes for at få noget ud af hende dag.....

Men alt dette undgår jeg dennegang med Viktor for han ska være hjemme hos mor;) sammen med 2 piger på samme alder håber på at 4 barn blir en dreng men nu må vi se....:D

Lene

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.