God opskrift på cupcakes/muffins?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.423 visninger
6 svar
0 synes godt om
11. oktober 2010

MariaJ

Så blev beslutningen om dåbskage taget og jeg skal forsøge mig udi cupcakes.

Er der nogen herinde, der har en god opskrift på selve muffinsdejen? Der er jo nok at tage af på nettet, men der følger der jo ikke personlige anbefalinger med. Så hvad smager godt?

Maria

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. oktober 2010

Meliora

MariaJ skriver:

Er der nogen herinde, der har en god opskrift på selve muffinsdejen? Der er jo nok at tage af på nettet, men der følger der jo ikke personlige anbefalinger med. Så hvad smager godt?

Maria

Jeg har lige bagt dem her i weekenden, og NØJ de smagte godt. Både kage og frosting, så du kan snildt lave dem uden frostingen.

Anmeld

11. oktober 2010

Meliora

MariaJ skriver:

Maria

hov, glemte link: http://www.sarahskager.dk/mini-marcipancupcakes-med-den-bedste-hindb%c3%a6rfrosting/

Anmeld

11. oktober 2010

MariaJ

Mmmm, de ser lækre ud . Tusind tak. Så håber jeg bare jeg kan finde usaltet smør.

Anmeld

11. oktober 2010

Meliora

MariaJ skriver:

Mmmm, de ser lækre ud . Tusind tak. Så håber jeg bare jeg kan finde usaltet smør.

føtex har det, lurpak med rød streg er uden salt. Et godt trick er at lade smøren stå ude i min. 2 timer, ellers gryner frostingen.

Anmeld

11. oktober 2010

MariaJ

FruRafn skriver:

føtex har det, lurpak med rød streg er uden salt. Et godt trick er at lade smøren stå ude i min. 2 timer, ellers gryner frostingen.

Tak for det. Jeg bor ikke i DK, så får nok ikke fat i Lurpak, men tippet om at lade smøret stå ude kan jeg i hvert fald bruge

Anmeld

11. oktober 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

MariaJ skriver:

Tak for det. Jeg bor ikke i DK, så får nok ikke fat i Lurpak, men tippet om at lade smøret stå ude kan jeg i hvert fald bruge

Lurpak kan du få overalt i verden!!! Næsten ihvertfald.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.