Hvorfor er det lige at en dag, der skulle være ren hygge og nostalgi lige nu bare hænger mig langt ud af halsen og mest har lyst til at aflyse og lade drengen passe, så jeg kan sidde og flade den foran tv....
Det er selvfølgelig Williams 1 års fødselsdag, hvor jeg jo havde forestillet mig at alt bare skulle være sådan og sådan - og så...... forberedelses helvede er startet....
Jeg har langt om længe overtalt manden til, at vi skulle give William et legehus i gave - og nu vil manden så bygge det selv. Fint nok - men det er så lige i dag det hele skal hentes og skæres til.... Udover at der lige skal ryddes ud i kælderen og køres på losseren et par gange fordi vi har lånt mine forældres bil. Samtidig har vi besøg af Williams farbror på 16 - og så føler jeg lidt jeg også skal underholde ham....hvad f***** snakker man med en 16 årig dreng om??
William er selvfølgelig totalt hængetræ og vil op hele tiden.... Først efter to ture i barnevognen gav han op og faldt i søvn, så jeg lige nu har ½ time for mig selv inden mændene kommer tilbage med indkøbene - for jeg skal først nu til at bage 3 hold boller, kagemand, og 2x pizza.
Brok brok brok - måtte bare lige have det ud inden manden kommer hjem - han er vist lidt træt af at høre på mig beklage mig over mine manglende cornflækker-evner...
Mette, der nok skal glæde sig til sønnikes fødselsdag når jeg engang kommer i seng.
Anmeld