Hvad koster??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.726 visninger
7 svar
0 synes godt om
11. oktober 2010

JacobsMoar

Hej i kloge kagedamer..

Hvad ville en rigtig fin dåbskage til ca. 80 mennesker koste hvis i skulle lave den?

Bare sådan ca...

fra Karina

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. oktober 2010

tina76

Hejsa.

Jeg tager 25 kr. pr. person, hvis det var noget.

Tina

Anmeld

11. oktober 2010

Malthes mor

Hvad er en rigtig dåbskage for dig?

Ved mine drenges barnedåb, fik jeg en god ven af familien til at lave nogle super flotte kransekager, formet som en pyramide, med glasur og flag på.

Hun skulle bruge 3 pakker marcipan plus lidt løse ting, som fx flormelis og pas. æg.

Til begge fester var vi ca. 35 per. inkl 6 børn. Og det blev ca. 350 kr.

Til en anden barnedåb, som jeg lige har været til. Havde forældrene bestilt en kransekage formet som en vugge, med børn i. Den var pyntet med glasur og flag. Den kostede 25 kr. per person. Og den var bestilt hos bageren.

Så det er altid billigere at lave den selv, og hvis det er kransekage, så er det ikke svært.

Anmeld

11. oktober 2010

henh01

tina76 skriver:

Hejsa.

Jeg tager 25 kr. pr. person, hvis det var noget.

Tina

hvor bor du?

Anmeld

11. oktober 2010

tina76

Slagelse.

Anmeld

11. oktober 2010

JacobsMoar

tina76 skriver:

Slagelse.

Ville gerne finde en lidt tættere på, men vender tilbage til dig hvis det er

Anmeld

11. oktober 2010

JacobsMoar

Malthes mor skriver:

Hvad er en rigtig dåbskage for dig?

Ved mine drenges barnedåb, fik jeg en god ven af familien til at lave nogle super flotte kransekager, formet som en pyramide, med glasur og flag på.

Hun skulle bruge 3 pakker marcipan plus lidt løse ting, som fx flormelis og pas. æg.

Til begge fester var vi ca. 35 per. inkl 6 børn. Og det blev ca. 350 kr.

Til en anden barnedåb, som jeg lige har været til. Havde forældrene bestilt en kransekage formet som en vugge, med børn i. Den var pyntet med glasur og flag. Den kostede 25 kr. per person. Og den var bestilt hos bageren.

Så det er altid billigere at lave den selv, og hvis det er kransekage, så er det ikke svært.

Det skal være noget.. Hm.. Lagkage.. Vi inviterer til kaffe og kage, så det skal ikke være kransekage.. Det havde ellers også været en mulighed..

Anmeld

11. oktober 2010

tina76

Ja ok, det er bare i orden.

God jagt med at finde en.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.