Lidt af hvert...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

302 visninger
5 svar
0 synes godt om
1. august 2008

linemus

Jeg kan slet ikke følge med herinde, når jeg ikke kan få lov at kigge mere end 10 min. om dagen :( Det bliver godt, når manden starter på arbejde igen, men der går altså lige en uge mere ;) Nå, men her kommer altså lige lidt forskelligt.

Nanna har taget sine første skridt! 3 stks mellem mor og far. Vi er SÅ stolte af hende, selvom hun ikke har gjort det siden :D

Hun er faktisk ret intelligent. Jeg tror i hvert fald, hun er en af de få 1-årige, der kan sige, hvilken by hun kommer fra. Tilgengæld siger hun det næsten hele tiden (eller "hej").

Signe kravler nu op i alle møblerne, men er super dygtig til at kravle ned igen. Hun siger også "hej" hele tiden og har nogle få gange lavet babytegnet for "drikke" (når hun har været desperat nok og mor ikke fatter en skid). Hun siger også brrr brrr, når hun leger med biler, hvilket er tit, da storebrors samling ligger spredt over hele huset. Tilgengæld siger hun det samme, når hun leger med en zebra (?)

Far har fået et hekseskud, og det er bare rigtig øv. Han har en uge tilbage af ferien, så vi skulle lige have nået en masse i huset, men bliver der så ikke noget af. Pis.

Pigerne starter i dp om en god uge, og jeg glæder mig! Håber indkøringen går let, så jeg kan få en masse uden-børn-tid og nå alt det, jeg skulle have nået det sidste år inden studiestart.

Det var vist det, jeg lige kunne komme i tanke om...

Knus Line - der forgæves forsøger at følge med...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. august 2008

Ny mor

Hej Line

Ja, det går stærkt nogle gange, ha, ha.

Lyder dejligt der sker så meget med pigerne - måtte lige smile over den med Zebraen :D

Hvordan er de egentlig af sind? Er de meget forskellige/ens?

Åh, uheldig med den ryg....men husprojekter løber ingen steder, trust me :-o

Marius kravler stadig kun på sin egen sjove, men hurtige, måde med benet ud til siden. Han rejser sig op af alt og går sidelæns rundt om borde/stole og forleden lød det som om han sagde hej, da vi sagde det, men jeg ved ikke om det bare var os :P

Knus Birgitte & Marius

Anmeld

1. august 2008

linemus

De er faktisk utrolig meget forskellige, Birgitte, og har været det lige fra start af. Her er i hvert fald ingen tvivl om, at ens personlighed allerede er anlagt, når man bliver født.

Signe er meget energisk, sprællevende, kan ikke side stille og er simpelthen over det hele. Hun har ligeledes et temperament, der også kører på de høje nagler, og er utrolig glad og grinende eller rigtig sur og skriger højt. Hun er overhovedet ikke bange for andre mennesker - springer lige på dem :) Men når der skal opleves hjemme i haven f.eks. kan hun godt bare sidde stille og kigge sig omkring eller holder sig tæt ved mig.

Nanna er lidt mere reserveret. Hun er sådan en rigtig putte-pige, der charmer og filmer og sender de kærligste øjne til en. Hun er meget mere rolig og da hun var lille baby græd hun ikke ret tit, men hvis der så var noget hun var utilfreds med, kunne hun sagtens råbe højt. Det er som om, hun hviler mere i sig selv. På nogle punkter i hvert fald. Hun er så meget bange/nervøs for fremmede mennesker og tager lang tid om at tø op. Det sikreste sted er oppe hos mor. Men er vi alene og i haven, så er det hende, der bare kravler afsted ud i det blå, uden at bekymre sig om hvor vi er :)

Ved ikke om det giver et billede af, hvordan de er - men det er i hvert fald meget tydeligt, når man ser dem. Det er ret sjovt, jeg har nok altid haft en forestilling om, at når man var tvillinger og født på samme tid, så burde man jo også være ens i det, men sådan er det jo slet ikke.

Og så glemte jeg lige en: Imorges blev jeg vækket af babyalarmen af to glade piger, hvor den ene (Signe) hele tiden sagde: Oaar, oaar (L) Det kan da kun være mig ;)

Knus Line

Anmeld

2. august 2008

Ny mor

linemus skriver:

Jeg kan slet ikke følge med herinde, når jeg ikke kan få lov at kigge mere end 10 min. om dagen :( Det bliver godt, når manden starter på arbejde igen, men der går altså lige en uge mere ;) Nå, men her kommer altså lige lidt forskelligt.

Nanna har taget sine første skridt! 3 stks mellem mor og far. Vi er SÅ stolte af hende, selvom hun ikke har gjort det siden :D

Hun er faktisk ret intelligent. Jeg tror i hvert fald, hun er en af de få 1-årige, der kan sige, hvilken by hun kommer fra. Tilgengæld siger hun det næsten hele tiden (eller "hej").

Signe kravler nu op i alle møblerne, men er super dygtig til at kravle ned igen. Hun siger også "hej" hele tiden og har nogle få gange lavet babytegnet for "drikke" (når hun har været desperat nok og mor ikke fatter en skid). Hun siger også brrr brrr, når hun leger med biler, hvilket er tit, da storebrors samling ligger spredt over hele huset. Tilgengæld siger hun det samme, når hun leger med en zebra (?)

Far har fået et hekseskud, og det er bare rigtig øv. Han har en uge tilbage af ferien, så vi skulle lige have nået en masse i huset, men bliver der så ikke noget af. Pis.

Pigerne starter i dp om en god uge, og jeg glæder mig! Håber indkøringen går let, så jeg kan få en masse uden-børn-tid og nå alt det, jeg skulle have nået det sidste år inden studiestart.

Det var vist det, jeg lige kunne komme i tanke om...

Knus Line - der forgæves forsøger at følge med...

Hvor må det være skægt at følge dem hver især - to små personligheder, dannet på en gang og altid været sammen og alligevel så forskellige :)

Ja, personligheden må helt klart være grundlagt....forunderlig verden....

Knus Birgitte

Anmeld

2. august 2008

ka li ja

ja det er skægt hvor forskellige de to tøser er ;o)

jeg frstår sgu godt du trænger til noget alene tid!! jeg ser også frem til tirsdag når min bebs skal begynde ;o)
og xander starter mande. så jeg får 4 dage helt selv!!!

Anmeld

2. august 2008

linemus

Ja, det er rigtig sjovt at kunne følge to på samme tid og se, hvor ens små børn er i udviklingen samtidig med at de er så forskellige :)

Knus Line - 9 dage tilbage 8D

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.