De er faktisk utrolig meget forskellige, Birgitte, og har været det lige fra start af. Her er i hvert fald ingen tvivl om, at ens personlighed allerede er anlagt, når man bliver født.
Signe er meget energisk, sprællevende, kan ikke side stille og er simpelthen over det hele. Hun har ligeledes et temperament, der også kører på de høje nagler, og er utrolig glad og grinende eller rigtig sur og skriger højt. Hun er overhovedet ikke bange for andre mennesker - springer lige på dem :) Men når der skal opleves hjemme i haven f.eks. kan hun godt bare sidde stille og kigge sig omkring eller holder sig tæt ved mig.
Nanna er lidt mere reserveret. Hun er sådan en rigtig putte-pige, der charmer og filmer og sender de kærligste øjne til en. Hun er meget mere rolig og da hun var lille baby græd hun ikke ret tit, men hvis der så var noget hun var utilfreds med, kunne hun sagtens råbe højt. Det er som om, hun hviler mere i sig selv. På nogle punkter i hvert fald. Hun er så meget bange/nervøs for fremmede mennesker og tager lang tid om at tø op. Det sikreste sted er oppe hos mor. Men er vi alene og i haven, så er det hende, der bare kravler afsted ud i det blå, uden at bekymre sig om hvor vi er :)
Ved ikke om det giver et billede af, hvordan de er - men det er i hvert fald meget tydeligt, når man ser dem. Det er ret sjovt, jeg har nok altid haft en forestilling om, at når man var tvillinger og født på samme tid, så burde man jo også være ens i det, men sådan er det jo slet ikke.
Og så glemte jeg lige en: Imorges blev jeg vækket af babyalarmen af to glade piger, hvor den ene (Signe) hele tiden sagde: Oaar, oaar (L) Det kan da kun være mig ;)
Knus Line
Anmeld