Runas dåbskage :o))) <3 (og kagedamen)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.627 visninger
31 svar
0 synes godt om
10. oktober 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

I denneher weekend skulle jeg jo lige lave dåbskage til Runa, lave kage til klassefesten på Iduns skole fredag aften, lave frikadeller til klassefesten, marts04 træf og Runas dåb. Derudover skulle jeg lige lave brød til buffet'en også...  (det var så ikke liiiiiiiiiiiiiiiige planen at det hele skulle være oveni hinanden altså!!!... men - man klarede det vel i fin stil )

Kagedamen er vandbakkelse med glasur og fondant hår og slik pynt (Iduns kreation) det er så første gang jeg har lavet vandbakkelse og det er jo FANTASTISK!! Det er da pissehamrende skide nemt!! 10 min og så ovn og så pynte - tadaaaaaaaaaaa... Så det er da ikke sidste gang Idun kan få en kagemand/dame med i skole

Runas dåbskage er gift-kagebunde, med hvid chokocreme og hindbæryougurtmousse. Den var FÅÅÅÅÅÅÅKING NAM NAM NAM NAM!!! - genial kombi. (og fik vidst liiiiige spist et stykke der lagde toppen efter den der overdådige frokost der...  hehe..)

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. oktober 2010

eirene

Fantastisk smukke er de.. Og hindbæryoughurtmousse.. ligger den opskrift til fri afbenyttelse??

Anmeld

10. oktober 2010

Moderator

eirene skriver:

Fantastisk smukke er de.. Og hindbæryoughurtmousse.. ligger den opskrift til fri afbenyttelse??

Den er selvopfundet... Men jeg smider den lige i opskriftstråden

Anmeld

10. oktober 2010

LISBETH:-)

Flotte!!!!!!!!!!!

Anmeld

10. oktober 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Zafir skriver:

I denneher weekend skulle jeg jo lige lave dåbskage til Runa, lave kage til klassefesten på Iduns skole fredag aften, lave frikadeller til klassefesten, marts04 træf og Runas dåb. Derudover skulle jeg lige lave brød til buffet'en også...  (det var så ikke liiiiiiiiiiiiiiiige planen at det hele skulle være oveni hinanden altså!!!... men - man klarede det vel i fin stil )

Kagedamen er vandbakkelse med glasur og fondant hår og slik pynt (Iduns kreation) det er så første gang jeg har lavet vandbakkelse og det er jo FANTASTISK!! Det er da pissehamrende skide nemt!! 10 min og så ovn og så pynte - tadaaaaaaaaaaa... Så det er da ikke sidste gang Idun kan få en kagemand/dame med i skole

Runas dåbskage er gift-kagebunde, med hvid chokocreme og hindbæryougurtmousse. Den var FÅÅÅÅÅÅÅKING NAM NAM NAM NAM!!! - genial kombi. (og fik vidst liiiiige spist et stykke der lagde toppen efter den der overdådige frokost der...  hehe..)

Hvor lækre og fine. Gift bunde??

Anmeld

10. oktober 2010

Lillefe

Flot flot!!

Anmeld

10. oktober 2010

Moderator

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Hvor lækre og fine. Gift bunde??

Ja gift kage uden det grønne, fra alletiderskogebog.dk eller hvad den hedder. Det er fordi der er mandel essens i, så smager den sådan lidt marzarin agtigt YUM (susan lavede faktisk den den samme, til den kage jeg fik lørdag, bare med kakao i, i stedet for mandelessens... )

Super lækker konsistens til bunde!!...

Anmeld

10. oktober 2010

Pige2009

Yum yum

Anmeld

11. oktober 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Zafir skriver:

Ja gift kage uden det grønne, fra alletiderskogebog.dk eller hvad den hedder. Det er fordi der er mandel essens i, så smager den sådan lidt marzarin agtigt YUM (susan lavede faktisk den den samme, til den kage jeg fik lørdag, bare med kakao i, i stedet for mandelessens... )

Super lækker konsistens til bunde!!...

Ah ok. Tak Det lyder lækkert

Anmeld

11. oktober 2010

dorthemus

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Ah ok. Tak Det lyder lækkert

Det var det også

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.