Skal I se solformørkelsen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

584 visninger
12 svar
0 synes godt om
1. august 2008

Nadi

(?)

-Nadia

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. august 2008

Helle30

Selvfølgelig skal jeg det. Næste gang er jo ikke før 2015.
Synes det lidt er en skam, at det ikke er en skoledag. Så kunne jeg have lavet noget spændende natur/teknik med ungerne omkring formørkelsen.

- Helle, der HAR fundet et svejseglas frem til lejligheden

Anmeld

1. august 2008

Tynen

Hvornår er det? :)

Trine - Der skal UD med veninder et par timer i aften - UHH!!

Anmeld

1. august 2008

Rasmine

Tynen skriver:

Hvornår er det? :)

Trine - Der skal UD med veninder et par timer i aften - UHH!!

TYNEN??
Det er SOL formørkelse!
Og ikke måneformørkelse.

Mette - som bare lige vil sikre sig at Tryne ikke render og glor efter solformørkelse når hun skal UD med veninderne i aften.
(hvorfor er jeg i grunden ikke inviteret med, er jeg røget ud af inderkredsen)

Anmeld

1. august 2008

Tynen

Jamen jeg drager sgu tidligt afsted, du :)

Men kan den kloge dame mon fortælle mig hvornår denne formørkelse sker :)

Og btw - Så er det slet ikke din målgruppe.
Det er kun Lars der går efter ungt kød :)

Anmeld

1. august 2008

Nadi

Det sker vist rimelig snart... Tjek ttv, der står sikkert noget om det. De nævnte det i go' morgen DK!

Anmeld

1. august 2008

Helle30

Det er nu, den er på sit højeste (27%) Tynen! Du skal bare huske, at du ikke må kigge direkte på solen uden egnede briller/glas. Jeg fandt lige hele svejsehjelmen frem i stedet for bare glasset. Og så så man lige mig stå midt på gårdspladsen med en kæmpestor sort hjelm over hovedet og kigge op i himlen:)). Håber at de, der kørte forbi ved, hvad det var jeg kiggede efter. Ellers er jeg om få timer stemplet som kuk-kuk oppe i byen:'(:)) - Helle

Anmeld

1. august 2008

Nadi

[citat][f][småt]Helle30 skriver:[/småt][/f] Det er nu, den er på sit højeste (27%) Tynen! Du skal bare huske, at du ikke må kigge direkte på solen uden egnede briller/glas. Jeg fandt lige hele svejsehjelmen frem i stedet for bare glasset. Og så så man lige mig stå midt på gårdspladsen med en kæmpestor sort hjelm over hovedet og kigge op i himlen:)). Håber at de, der kørte forbi ved, hvad det var jeg kiggede efter. Ellers er jeg om få timer stemplet som kuk-kuk oppe i byen:'(:)) - Helle[/citat] HA Ha ha :)) Fuck jeg kan lige se det for mig!

Anmeld

1. august 2008

Tynen

[citat][f][småt]Helle30 skriver:[/småt][/f] Det er nu, den er på sit højeste (27%) Tynen! Du skal bare huske, at du ikke må kigge direkte på solen uden egnede briller/glas. Jeg fandt lige hele svejsehjelmen frem i stedet for bare glasset. Og så så man lige mig stå midt på gårdspladsen med en kæmpestor sort hjelm over hovedet og kigge op i himlen:)). Håber at de, der kørte forbi ved, hvad det var jeg kiggede efter. Ellers er jeg om få timer stemplet som kuk-kuk oppe i byen:'(:)) - Helle[/citat] Haha :) Du er hermed kåret som den Landlige tosse i byen nu!

Anmeld

1. august 2008

Tynen

Ej, så må jeg også krybe til korset - Har lige bedt manden om at finde sin svejserhjelm, så jeg også kan se :$

Det ser dælme ikke ud af meget :S

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.