Vidunderlig nat... NOT!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

271 visninger
8 svar
0 synes godt om
1. august 2008

Astrid P

OMG, ikke nok med at hver eneste landlig fyr i Østjylland havde besluttet sig for at høste lige ude foran vores soveværelsesvinduer i nat, næh nej, så var det også natten hvor min ellers så dejlige lille pige besluttede at det var på sin plads at holde os vågne i 3 (TRE 8() timer!!!

Hun vågnede lidt efter vi var gået i seng og kunne så simelthen ikke falde i søvn igen. Det lille øgle-krapyl lå først imellem os i 1 time og pludrede og grinede, og vi gjorde virkelig alt hvad vi kunne for at være kedelige. Der blev ikke tændt lys, vi sagde ikke et ord, men alligevel lå hun og morede sig højlydt over et eller andet uforståeligt. Så gik Anders ned og lavede en flaske til hende - det plejer at få hende til at falde til ro. Men nej! Det blev hun nærmest endnu mere frisk af, og begyndte nu at ligge og kysse og kramme os på skift imens hun skraldgrinede... Det kunne faktisk have været utroligt hyggeligt, hvis det da ikke lige var fordi klokken VAR FUCKING 02.30 OM NATTEN!!!
Først kl 03.30 kapitulerede den lille kysse-terrorist (L) og lagde sig til at sove. Pyyha, stakkels trætte Anders der skulle op og på arbejde kl 6... Han skal vist forkæles lidt ekstra når han kommer hjem i eftermiddag. Jeg fik da trods alt lov til at sove til kl. 8, for madammen var jo selv træt efter nattens udskejelser...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. august 2008

Nadi

Ej puha Astrid. Det var noget af en omgang, men hellere en kysse-terrorist end en skrig-ballon!!

Selvom det er hårdt når det lige står på så kan jeg heller ikke lade være med at smile af det, for det er da lidt komisk at de kan underholde sig selv med grin, kys, pludren og kram uden nogen grund midt om natten :)

-Nadia

Anmeld

1. august 2008

Sille(smil)

Så må I være træææætte!

Men jeg må indrømme at jeg ikke kunne lade vær med at smile, for jeg kan lige se det for mig: mor og far som ligger helt stille og rævesover og så smilla, som jubler og kysser til den store guldmedalje:P

Håber at I går en bedre nat i møde.

Knus Sille

Anmeld

1. august 2008

Lise

Haha, altså... Vi har også prøvet den slags nætter hvor Simon pludselig vågner og mener at vi skal lege. Det er bare røv-irriterende, selvom man måske ikke helt kan lade være med at grine af møgungen...

Og ja, hellere kys end skrig og skrål :P

Anmeld

1. august 2008

Tynen

Been there - Og hvor er det da bare TRÆLS!!!!

Hvad fanden sker der med de børn i tiden??!
Synes ordet RYTME er gået totalt af mode!

Anmeld

1. august 2008

Nadi

[citat][f][småt]Tynen skriver:[/småt][/f] Been there - Og hvor er det da bare TRÆLS!!!! Hvad fanden sker der med de børn i tiden??! Synes ordet RYTME er gået totalt af mode![/citat] Jeg tror vi er lidt skyld i at Oliver's rytme er gået max af sporet, men synes egetlig han tager det meget godt. Og så synes jeg den rytme han har haft her i ferien har passet bedre med varmen osv.

Anmeld

1. august 2008

Helle30

Hehe, ai jeg kan ikke lade være med at grine lidt, for vi har et par gange prøvet det samme.
Så ligger man dér i mørket og prøver at være fuldstændig kold og kedelig, og samtidig skal man jo også lige sørge for, at den lille kærlighedsterrorist ikke ormer sig ud over kanten og falder på gulvet.
Selvfølgelig er det træls, når man bare gerne ville sørge for at være udsovet, men der er da også lidt humor i det.

- Helle, som alligevel lige sender dig et klap på skulderen for den hårde nat

Anmeld

1. august 2008

Astrid P

Nu ligger den skønne lille skabning så og sover sødeligt i sin barnevogn, og ja - jeg kan også sagtens se det sjove i nattens kysserier. Det var faktisk helt vildt hyggeligt på en måde, men for hulan da... Hvor er det bare vigtigt med den der nattesøvn!

Men Nadi - helt sikkert bedre med en kysseterrorist end en skrigeballon!

Hav en dejlig varm dag, tøser. Og så håber jeg at din landlige fyr velsigner jer med lidt mere samvær idag, Helle... Damn, jeg er ved at være træt af høsttiden. Kæft hvor de der maskiner da larmer!!!

Anmeld

1. august 2008

birgittemarie

Hi hi hi (H)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.