Hjælp til start med at bage.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

474 visninger
9 svar
0 synes godt om
10. oktober 2010

CamillaValby

Hej piger.

Nu har jeg så længe kigget med på de super flotte kager som i kan lave. Og det klør virkelig i mine fingre

Kender i en god bog som jeg kan starte med at købe for at komme i gang. Heeeeeeelt fra bunden.

Eller evt. nogle gode hjemmesider. Jeg har siddet og googlet men kan ikke rigtig finde noget, jeg forsætter selvfølgelig med at lede

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. oktober 2010

Snefnug1984

CamillaValby skriver:

Hej piger.

Nu har jeg så længe kigget med på de super flotte kager som i kan lave. Og det klør virkelig i mine fingre

Kender i en god bog som jeg kan starte med at købe for at komme i gang. Heeeeeeelt fra bunden.

Eller evt. nogle gode hjemmesider. Jeg har siddet og googlet men kan ikke rigtig finde noget, jeg forsætter selvfølgelig med at lede

Jeg kender ikke til nogen god bog, da jeg selv kiggede efter sådan én dag jeg gik igang med kagebagningen.. Men synes du skal kigge i de forskellige tråde herinde bl.a. tips og tricks, opskrifter osv. og så få dine ideer denvej igennem.. og ellers skal du jo bare spørge løs herinde, så skal vi nok hjælpe så godt vi kan Held og lykke med det

Anmeld

10. oktober 2010

Maalene

Jeg er også startet op med hjælp herinde fra - så det kan jeg også kun anbefale

Og hvis du skal ud og købe pastafarver, kan jeg anbefale cakecraftshop.co.uk - her kan man købe dem rigtig billigt og de har bare ALT + rigtig hurtig levering

Anmeld

10. oktober 2010

CamillaValby

Tusinde tak for svar piger. Jeg vil gå ind på den hjemmeside og bestilt en masse i dag wee :-) har allerede sendt manden ud for at købe nogle ting så jeg kan lave et lille forsøg i dag

Anmeld

10. oktober 2010

Mussi30

Lige et par links til nogle af de hjemmesider jeg plejer at bruge

www.kagebutikken.dk (Som navnet antyder er det en dansk hjemmeside med alle mulige ting til kagerne)

www.cakecentral.com (En amerikansk hjemmeside, som jeg bruger meget til inspiration. Jeg kan få timer til at gå med at kigge på de fine billeder og har også brugt mange af de lækre opskrifter )

www.cakecraftshop.co.uk ( Som tidligere beskrevet, har de meget af det samme som Kagebutikken - bare billigere)

Anmeld

10. oktober 2010

Pige2009

CamillaValby skriver:

Hej piger.

Hvis du skriver til mariamiss herinde fra, kan hun sende dig kagehæftet kvit og frit, som vi efterhånden er mange der ejer...Klik på linket herunder, så kommer du direkte ind i bestillingstråden
https://www.baby.dk/debat/32501pi1/kageklubben/naah-piger-saa-er-kagehaeftet-faerdigt.aspx

Anmeld

10. oktober 2010

CamillaValby

goodiedk skriver:

Lige et par links til nogle af de hjemmesider jeg plejer at bruge

www.kagebutikken.dk (Som navnet antyder er det en dansk hjemmeside med alle mulige ting til kagerne)

www.cakecentral.com (En amerikansk hjemmeside, som jeg bruger meget til inspiration. Jeg kan få timer til at gå med at kigge på de fine billeder og har også brugt mange af de lækre opskrifter )

www.cakecraftshop.co.uk ( Som tidligere beskrevet, har de meget af det samme som Kagebutikken - bare billigere)

Tusinde tak.

Jeg kan huske at min mor faktisk har brugt kagebutikken.

Tusinde tak

Anmeld

10. oktober 2010

CamillaValby

Baagøe skriver:

Hvis du skriver til mariamiss herinde fra, kan hun sende dig kagehæftet kvit og frit, som vi efterhånden er mange der ejer...Klik på linket herunder, så kommer du direkte ind i bestillingstråden
https://www.baby.dk/debat/32501pi1/kageklubben/naah-piger-saa-er-kagehaeftet-faerdigt.aspx

Tusinde tak

Så er den bestilt weee.

Anmeld

10. oktober 2010

Pige2009

CamillaValby skriver:

Tusinde tak

Så er den bestilt weee.

Velbekomme. Det hjalp mig rigtig meget med den første kage

Anmeld

15. oktober 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Hej søde, hvis du ik ved det kan du - hvis du lige står og mangler en ting - få en hel del kageredskaber og pynt hos Kaffe & The butikken på Gl. Kongevej.

Meget godt at vide når det brænder på

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.