Jbk skriver:
Jeg er helt enig og de forældre jeg har spurgt om grunden til deres valg om lige delt samvær, har været af ingen af dem ville eller kunne undvære deres barn...jeg tænker bare, at det vel burde være barnets og ikke forældrenes behov. Kender også et par voksne der i en periode som børn levede sådan og de sagde begge at de hadede den der rodløshed og aldrig helt falden til nogen steder.
Jeg ville aldrig byde mine børn det i hvert fald, det er helt sikkert. Og ja, jeg blev også glad da jeg fik af vide at man ikke dømte 50/50, men at dette var noget forældrene skulle være enige om.
Det gav mig ro på, at læse det der. Synes virkelig heller ikke, at han kan være bekendt at sige sådan noget INDEN vores dejlige søn er her. Og hvem ved hvad der sker fremover? Synes bare det er så unfair, at man kan smutte så let, og så alligevel forvente så meget? Meget egoistisk... jeg er ikke ude på, at tage noget fra ham, men blot bemærke, at jeg vil få svært ved at se ham, når han har opført sig sådan her.
Vi bor ca. 90 km fra hinanden, så det bliver ikke hver dag han kan komme her. Når han kommer, så har vi snakket om 2-3 timer ad gange, hvilket er meget i starten, hvor barnet hovedsageligt sover eller skal ammes. Men nu må vi se, hvad der sker...
Anmeld