Flere der ønsker at købe billig katvig sengesæt???? 2. runde

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
19. august 2008

twinboys

bittemus1977 skriver:

twinboys skriver:

Hej så kan jeg få fat i lidt sengetøj fra Katvig æbleprint....
Men I skal være hurtige.... Bestiller man hos mig er man forpligtet til købet og kan ikke bare lige pludselig sige man ikke ønsker alligevel...
Har ikke lyst til at stå med en kæmpe stak bagefter...
Alle slags er Katvig æbleprint i disse farver der står under hver str.

Kan skaffe disse :

Voksen ( brun, grøn, rød ) Tilbud 400kr + porto (normal 549kr + porto )

Junior ( rød eller grøn ) Tilbud 299kr + porto ( normal pris 399kr + porto )

Baby ( grøn ) Tilbud 225kr + porto ( normal pris 299kr + porto )

Vil tro at porto bliver omkring 52kr måske Sendt som maxibrev ellers 70kr som sikker pakke...

Skriv kun herinde på denne debat hvad du ønsker og hvor mange for ellers er det ikke til at styrre...

Betaling kommer til at være via bankoverførsel...

hej vil vildt gerne købe to sæt rød i junior, men er det muligt at vente med en bestilling til slutningen af mdr. Når lønnen er gået ind?(?)(?)

Hej jeg kan desværre kun skaffe det røde i baby og kan kun skaffe det i rød eller grøn voksen... Dvs. junior er helt udsolgt... Men mange laver det røde voksne sengesæt om til junior... Dvs de syr det om og laver andre ting så som junior betræk og mulleposer m.m.

Håber at det var svar nok... Mvh Majbritt(H)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. august 2008

twinboys

Jannie1982 skriver:

Hejsa....

Er det for sent at bestille at sengetøj???

Du kan kun bestille de farver du har skrevet eller kan det lade sig gøre at bestille andre farver???

MVH Jannie

Hej nej det er ikke for sent at bestille... Det jeg kan skaffe er baby rød og voksen i rød eller grøn...

Hvis man ønsker junior kan man købe det voksne og sy det om til junior og sy nogle puder, mulleposer, dukketøj eller andet af resterne...

Mvh Majbritt(H)

Anmeld

20. august 2008

SaNiNa

får det i str: 200x200 ?

Anmeld

20. august 2008

twinboys

Mini Mouse skriver:

får det i str: 200x200 ?

Nej desværre...:):S:S

Mvh Majbritt(H)

Anmeld

21. august 2008

Cris

Jeg vil gerne købe en baby rød, tak! Har du brug for vores email eller skal vi skrive til dig, når du har fået vores bestillinger? Tak!

Anmeld

22. august 2008

twinboys

crv skriver:

Jeg vil gerne købe en baby rød, tak! Har du brug for vores email eller skal vi skrive til dig, når du har fået vores bestillinger? Tak!

Hej gider du sende mig din mail samt navn, adresse og hvad du ønsker at købe...Til min mail casmaj9@gmail.com Men jeg kan først sende dig sættene i næste uge, da jeg er på ferie lige nu, men kommer hjem på onsdag... Når jeg har modtaget din mail hører du fra mig i næste uge med beløb du skal sætte ind og mit kontonr...

Mvh Majbritt(H)

Anmeld

23. august 2008

Pernille84

Har du nogen tilbage?

Anmeld

23. august 2008

twinboys

Pernille84 skriver:

Har du nogen tilbage?

Hej jeg har baby rød og voksen grøn eller rød tilbage...

Hvis du er interesseret i nogle af dem, så send mig venligst en mail med de du ønsker samt navn og adresse... Når jeg så kommer hjem fra ferie på onsdag sender jeg dig en mail med kontonr. m.m.

Er det junior du ønsker er der mange der selv syr det af det voksne og laver evt. puder, sutteklude, hagesmække eller babydyne af resterne...

Mvh Majbritt(H)

Anmeld

23. august 2008

birgittepigen

Hej Majbritt!

Er der mulighed for at købe et sæt baby sengetøj i rød?

Mvh
Birgitte

Anmeld

23. august 2008

twinboys

birgittepigen skriver:

Hej Majbritt!

Er der mulighed for at købe et sæt baby sengetøj i rød?

Mvh
Birgitte

Hej selvfølgelig....

Gider du at sende mig en mail med dit brugernavn, navn, adresse og hvad du ønsker til min mail casmaj9@gmail.com så sender jeg dig en mail med mit kontonr. når jeg kommer hjem fra ferie på onsdag...
Mvh Majbritt(H)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.