har lige været til rock under bøgen ;o)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

333 visninger
5 svar
0 synes godt om
1. august 2008

ka li ja

det er starten på vores byfest i odder! torsdag aften kommer der bands i skoven:D i dag kom frederik(x factor) peter belli (jow jow han lever endnu) og dodo and the dodos. så mødes man med alle dem man kender fra hele ens opvækst!! det er fedt!!!!
og så sluttede dodos af med sømand af verden, jeg er bare i så kanon stemning lige nu:D ( fik også to fadbamser;))
nå men nu er jeg så klar igen til 3. etape af byfesten (springer 2. etape i morgen over) på lørdag, hvor vi starter på boulevarden, med østjyllands største kræmmermarkede og så til byfest alle 4(+ dem der ellers kommer med) om eftermiddagen/aftenen.

tror hellere jeg snart må gå i seng... meeeen er jo næsten lige kommet hjem...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. august 2008

Loggidut

ark, sådan en hyggeaften er bare så kanon...jeg er sgu misundelig!

det var lige sådan en enkelt dag jeg kunne bruge nu her, hvor man slet ikke skal tænke på nogen ting!

Anmeld

1. august 2008

ka li ja

ja forstår dig godt;)
det er heldigvis snart ovre sloggi pigen;);)

Anmeld

1. august 2008

Nadi

Nej hvor lyder det hyggeligt! Total god byfest. jeg glæder mig også til jeg kan være med 100% til byfesten i Viborg igen.

-Nadia

Anmeld

1. august 2008

Helle30

Der er også snart byfest i Nykøbing. Jeg har overhovedet ikke overvejet at skulle være med, og jeg aner ikke engang, om der er noget godt musik:$
Fedt at du havde en god aften Kalaha

- Helle

Anmeld

1. august 2008

Nadi

Hov havde helt glemt at vi da skal have Oliver passet den sidste weekend i august for vi skal til byfest i Karup. Det plejer bare at være SÅ sjovt, selvom man ikke skulle tro de ;)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.