I anledning af den anden tråd om betaling af dagpleje

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. oktober 2010

Pige2009

Det var da træls for jer. Jeg ville gå i banken og få dem til at hjælpe jer med at lave et budget for hele året og måske få hjælp til optimering ifm. afholdelse af udgifter osv.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. oktober 2010

louise8723

Anonym skriver:

Den er nemlig i minus hver gang indtil han får løn.

så ville jeg ringe til banken hvis det var mig for at høre den bedste løsning.. for er ret sikker på at komunal betaling køre hver 1. i måneden

Anmeld

9. oktober 2010

Jibbe

Anonym skriver:

Vi har søgt om det, men alligevel tjener vi for meget. efter vores egen beregning, tjener vi ikke for meget. Vi kan heller ikke få boligsikring. 

før alt bliver betalt har vi 10000kr som jeg får hvor de går til husleje, budget og afbetaling til en privat med bil og et familiemedlem. manden er 14 dages lønnet så han får ca 6000kr de 3000kr går til lån i banken og resten til a-kasse, fagforening og gæld han har andre steder. vi kan faktisk først betale dagplejen 2. gang han får løn i måneden. 

Kan i ikke snakke med banken? Det handler jo så om en måned i skal have "vendt" så de penge han får midt i måned går til at betale den næste regning i den kommende måned. Okay pænt svært at forklare, men forstår du hvad jeg mener?

Anmeld

9. oktober 2010

Anonym trådstarter

louise4060 skriver:

så ville jeg ringe til banken hvis det var mig for at høre den bedste løsning.. for er ret sikker på at komunal betaling køre hver 1. i måneden

Det gør den også. Vi har slet ikke noget at snakke med vores bankrådgiver om.vi arbejder på at få hende fyret da hun bare tager penge fra vores kontoer og lader dem cikulere rundt

Anmeld

9. oktober 2010

louise8723

Anonym skriver:

Det gør den også. Vi har slet ikke noget at snakke med vores bankrådgiver om.vi arbejder på at få hende fyret da hun bare tager penge fra vores kontoer og lader dem cikulere rundt

hmm i et stort omfang eller?

min bankrådgiver flytter da også lidt rundt nogen gange.. men det er mere for hvis budgetten er 20 i minus fx og så tager han lige 20 fra lønkontoen.. så jeg slipper for de dumme renter

Anmeld

9. oktober 2010

Anonym trådstarter

louise4060 skriver:

hmm i et stort omfang eller?

min bankrådgiver flytter da også lidt rundt nogen gange.. men det er mere for hvis budgetten er 20 i minus fx og så tager han lige 20 fra lønkontoen.. så jeg slipper for de dumme renter

Det er bare sådan generelt.vi havde lavet en aftale om at hun skulle kontakte os og høre om det var i orden at hun tog penge fra den ene eller anden konto til at dække en anden af vores kontoer.

Anmeld

10. oktober 2010

mortilflere

Anonym skriver:

Det er bare sådan generelt.vi havde lavet en aftale om at hun skulle kontakte os og høre om det var i orden at hun tog penge fra den ene eller anden konto til at dække en anden af vores kontoer.

hvorfor gør i det ikke selv ???

1)Søg friplads .

2)lig et buget  (jyske bank har et fint et man kan låne på deres hjemme side for at se om man for det hele med )

3) hvis der mangler penge på alle kontoer så søg om en kassekredit det er billigere at ha men brug den KUN til dette  formål.

De kan tilbage holde jeres bp , når i ikke betaler børnepasning.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.