Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Ni-ko-li-ne skriver: det er jo langt fra alle der han en E-boks
det er jo langt fra alle der han en E-boks
Oki...det troede jeg sq alle havde
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
MoarJ skriver: Jeg undrede mig også selv da min datter startede i dagpleje.. Efter et par måneder fik jeg en rimelig stor regning på dagpleje... Så det kan du også godt regne med...
Jeg undrede mig også selv da min datter startede i dagpleje.. Efter et par måneder fik jeg en rimelig stor regning på dagpleje...
Så det kan du også godt regne med...
hold da op :O - må vidst lige ringe derned mandag
louise4060 skriver: hold da op :O - må vidst lige ringe derned mandag
Tror ikke man kan dele den... Ligeså snart kommunen skal have penge, skal det bare være ved kasse 1...
Vi kunne ikke betale regningen...
louise4060 skriver: Hej tøser Elias blev startede i Dp her den 1. oktober.. men har endnu ikke modtaget noget girokort til betaling?! Andre der har oplevet forsinkelse ? Krammer herfra
Hej tøser
Elias blev startede i Dp her den 1. oktober.. men har endnu ikke modtaget noget girokort til betaling?!
Andre der har oplevet forsinkelse ?
Krammer herfra
I Odense Kommune har vi fået besked om, at opkrævningen for DP først kommer pr. 1-11 grundet en teknisk fejl. Måske er det også sådan i din kommune?
Baagøe skriver: I Odense Kommune har vi fået besked om, at opkrævningen for DP først kommer pr. 1-11 grundet en teknisk fejl. Måske er det også sådan i din kommune?
sært.... vores kører på BS.... den er blevet trukket
*Sofie* skriver: Oki...det troede jeg sq alle havde
nej jeg har ikke:0)
MoarJ skriver: Tror ikke man kan dele den... Ligeså snart kommunen skal have penge, skal det bare være ved kasse 1... Vi kunne ikke betale regningen...
altså om det bliver til nov eller 3 mdr frem er jo for os ligegyldigt.. pengene er jo sat af til det
men vil jo bare gerne have det i orden jo
louise4060 skriver: altså om det bliver til nov eller 3 mdr frem er jo for os ligegyldigt.. pengene er jo sat af til det men vil jo bare gerne have det i orden jo
Ja.. Det havde vi ikke tænkt på... :(
MoarJ skriver: Ja.. Det havde vi ikke tænkt på...
Ja.. Det havde vi ikke tænkt på...
haha nej nogen gange kan man altså godt lige komme til at glemme hvor de skulle hen når de jo ikk var blevet bedt om endnu hehe
Ni-ko-li-ne skriver: sært.... vores kører på BS.... den er blevet trukket
Ja, men det er også kun dem der kører på girokort. Det bliver man automatisk oplyst om, når man ringer til forældrebetalingen
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128