Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej tøser
Elias blev startede i Dp her den 1. oktober.. men har endnu ikke modtaget noget girokort til betaling?!
Andre der har oplevet forsinkelse ?
Krammer herfra
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Har du tjekket din e-boks?
E-boks?
Altså andre breve fra kommunen kommer med posten?
louise4060 skriver: E-boks? Altså andre breve fra kommunen kommer med posten?
Ah det er privat dagpleje? Sorry, Malou går i kommunal dagpleje, så det tog jeg da bare for givet at din også gjorde, hehe.Så ved jeg det ikk
ai nu er jeg forvirret...
*Sofie* skriver: Ah det er privat dagpleje? Sorry, Malou går i kommunal dagpleje, så det tog jeg da bare for givet at din også gjorde, hehe.Så ved jeg det ikk
det er jo langt fra alle der han en E-boks
*Sofie* skriver: ai nu er jeg forvirret...
øhm min dagpleje er også kommunal skulle jeg da mene hehe
altså det med e-boks er jeg ikke tilmeldt så det er udelukket
Min datter startede i DP den 7-9 og vi modtog girokort ca.3½ uge efter hun var startet , men vi skulle så betale både for september og oktober måned (den 1 oktober) da man betaler på forskud..
Mvh Anna ..
louise4060 skriver: Hej tøser Elias blev startede i Dp her den 1. oktober.. men har endnu ikke modtaget noget girokort til betaling?! Andre der har oplevet forsinkelse ? Krammer herfra
Jeg undrede mig også selv da min datter startede i dagpleje.. Efter et par måneder fik jeg en rimelig stor regning på dagpleje...
Så det kan du også godt regne med...
banaman89 skriver: Min datter startede i DP den 7-9 og vi modtog girokort ca.3½ uge efter hun var startet , men vi skulle så betale både for september og oktober måned (den 1 oktober) da man betaler på forskud.. Mvh Anna ..
nå okay..
jamen kan jo være at jeg kommer til at skulle det sammen
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128