hårfarve

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. oktober 2010

dollygirl

nvm skriver:

det stadig MIN mening

Ja præcis tænker også lide som dig ... Men jeg har stadig ikke fået svaret for hvad det kan skade mit barn hvis man farver håret?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. oktober 2010

Pige2009

Nogle børn tager skade mens andre går fri. Det kan man aldrig på forhånd vide. Jeg ved i hvert fald, at jeg aldrig ville turde løbe risikoen, når man nu ved den er der.

Anmeld

11. oktober 2010

nvm

Ja præcis tænker også lide som dig ... Men jeg har stadig ikke fået svaret for hvad det kan skade mit barn hvis man farver håret?

min mor farvede også hår da hun ventede alle hende 4 børn, og heller ingen af os har taget skade, så vidt jeg ved

der er bare snart så MANGE ting man ikke "må".. snart skader det vel også at side ved com, fordi tænk nu hvad com stråler ikke kan gøre

synes nu bare man skal gørsom man selv har lyst til, det fint nok dem der holder sig væk fra alle ting, men det også fint nok dem der ikke gør.. man bestemmer jo selv

Anmeld

13. oktober 2010

marloutti

Jeg synes, man skal lytte til de gode råd og så bruge sin fornuft og intuition til at vælge og fravælge det man kan bruge og som passer én og ens liv.

Da jeg spurgte min læge om at tage sol, frarådede han det, med det argument at graviditet i sig selv øger risikoen for kræft og hvis man så samtidig tager sol bliver risikoen endnu større. Ved jo ikk om det passer, men det sagde han. Så jeg kan godt undvære solen.

Til gengæld har jeg valgt at farve hår indimellem, for ellers er det HELT gråt! Ikke videre fedt når man "kun" er 31. Jeg ved godt, der er en risiko for alt muligt farligt, men lige dét har jeg altså valgt til. Så vælger jeg tilgengæld andre ting fra..

Anmeld

13. oktober 2010

dithmer

lillepuler skriver:

Hey Jeg er nu i uge 36 .. men ville lige hører angående hårfarve.

Jeg fik afbleget mit hår da jeg var i 4-5 måned og nu når jeg læser alt hvad folk skriver , bliver jeg meget bange ... hvad kan det gør mod mit barn? hvad skader det ?

Jeg fik snakket med en sundhedsplejerske og hun sagde det var ligesom at ryge .. og der er mange der ryger mens de er gravide, så det burde ikke være sååå¨farligt vel ?

Min frisør fortæller at striber er okay at få lavet da farven ikke er i kontakt med hovedbunden, men helfarve skal man holde sig fra indtil man har født.

Anmeld

13. oktober 2010

Missi

nvm skriver:

min mor farvede også hår da hun ventede alle hende 4 børn, og heller ingen af os har taget skade, så vidt jeg ved

der er bare snart så MANGE ting man ikke "må".. snart skader det vel også at side ved com, fordi tænk nu hvad com stråler ikke kan gøre

synes nu bare man skal gørsom man selv har lyst til, det fint nok dem der holder sig væk fra alle ting, men det også fint nok dem der ikke gør.. man bestemmer jo selv

Kan ikke være mere enig med dig

---------------------

Alt kan osse blive for sterrilt(staves), så barnet udvikler forskellige ting...

Syntes man selv skal finde ud af hva man syntes er forsvarligt.. og lade dem der vil rynke på næsen.. Jeg farver selv hår, går i sol en gang om ugen, og ryger ( dog meget mindre end før)

Anmeld

13. oktober 2010

BabyStella!

Hey Jeg er nu i uge 36 .. men ville lige hører angående hårfarve.

Jeg fik afbleget mit hår da jeg var i 4-5 måned og nu når jeg læser alt hvad folk skriver , bliver jeg meget bange ... hvad kan det gør mod mit barn? hvad skader det ?

Jeg fik snakket med en sundhedsplejerske og hun sagde det var ligesom at ryge .. og der er mange der ryger mens de er gravide, så det burde ikke være sååå¨farligt vel ?

Jeg fik farvet hår, mens jeg var gravid; ca. 14 uger henne. Gjorde det selv, men brugte en hårfarve uden amoniak. Det klør heller ikke i hovedet

Og igen da jeg var ca. 6 mdr. henne med striber, som min frisør sagde var okay, da farven ikke kom i kontakt med hovedbunden

Anmeld

13. oktober 2010

BabyStella!

dithmer skriver:

Min frisør fortæller at striber er okay at få lavet da farven ikke er i kontakt med hovedbunden, men helfarve skal man holde sig fra indtil man har født.

Det fik jeg også at vide af min frisør, så vi lavede så mange striber at det så ud som om hele håret var blevet farvet

Anmeld

13. oktober 2010

nvm

Missi skriver:

Kan ikke være mere enig med dig

---------------------

Alt kan osse blive for sterrilt(staves), så barnet udvikler forskellige ting...

Syntes man selv skal finde ud af hva man syntes er forsvarligt.. og lade dem der vil rynke på næsen.. Jeg farver selv hår, går i sol en gang om ugen, og ryger ( dog meget mindre end før)

tak for din enighed hehe....

det lige det.. og hvis barnet kommer til at fejle noget, hvem siger så det pga de ting man har gjort under graviditen????

hvis jeg fx får astma dagen idag, så tror jeg bestemt ikke det pga min mor har farvet hår da hun ventede mig for 25 år siden...

men det jo som man tar det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.