Andre med vuggestue problemer? (laaaaang indkøring)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

455 visninger
2 svar
0 synes godt om
31. juli 2008

Sille(smil)

Jeg har været ret inaktiv herinde på det sidste, så beklager hvis emnet allerede har været oppe:$

Birk startede i vuggestue lige efter strejken, så det er jo ved at være længe siden nu, og det går bare ikke særligt godt med indkøring.
Pædagogerne og medhjælperne er super søde og gode til at hjælpe Birk (kører ham rundt i hans barnevogn når det hele ramler for ham eller går lidt væk fra de andre børn)

Men han er bare sååååå ked og de har svært ved at få min ellers så glade og fjollede dreng til at smile:(

Jeg ved at det nok skal komme, men det dræner bare en for energi, at man ved at han er ked af det.

Jeg skal starte på arbejde om 1½ uge, så ville jo ønske at han var kørt rigtigt ind nu.

Sille

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. juli 2008

Astrid P

Øv, Sille... Det er jeg ked af at høre! Vi starter indkøring på onsdag, så jeg kan desværre ikke være til den store hjælp. Men det er da positivt at personalet tager sig tiden til at være der for ham og køre en tur med ham når det bliver for meget, det tror jeg er guld værd. Der er desværre nok ikke så meget andet at gøre end at give det tid, selvom det jo er frygteligt når vores små elsklinge ikke har det sådan 'helt' godt... KH Astrid

Anmeld

31. juli 2008

Tynen

Øv, hvor er det træls Sille.

Emnet har været oppe et par gange - Inklusiv fra mig selv!
Det er så hamrende hårdt og vildt frustrende når de er så ulykkelige.
Stella græd de første par uger og det var HELE dagen lang.
Prøv lige at spørg om jeg tudede med hende?!

Jeg ved næsten ikke hvad jeg skal skrive - Men giv det tid.
Det er sådan en stor omvæltning for dem og med nogen tager det bare længere tid med end andre.

Tror der gik en 3 ugers tid før Stella stoppede med at være dybt ulykkelig når hun blev afleveret.

Nu er jeg så bare spændt på at se hvordan reaktionen bliver her efter ferien :S

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.