NYE..."See kai run" tullesko str. 19 & 20.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
1.437 visninger
24 svar
0 synes godt om
8. oktober 2010

anna-jonas

Super skønne og meget fleksible begyndersko i str. 20, der går op og støtter anklerne. Helt nye og i æske.

Prisen er 150 pp ( Nypris = 350 kr).

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. oktober 2010

anna-jonas

Op!

Anmeld

22. oktober 2010

Maddox

Ihhh... hvor er de fine

En skam man ikke har en lille pige..

Anmeld

22. oktober 2010

lisbethita

Anna-jonas skriver:

Super skønne og meget fleksible begyndersko, der går op og støtter anklerne. Helt nye og i æske.
Har et par i str. 19 og et i str. 20.

Prisen er 160 pp ( Nypris = 350 kr).

De  er godt nok flotte... 

Anmeld

22. oktober 2010

anna-jonas

Solajma skriver:

Ihhh... hvor er de fine

En skam man ikke har en lille pige..

Ja, piger er noget nemmere at købe ting til...........men det er dyrt.

Anmeld

22. oktober 2010

anna-jonas

lisbethita skriver:

De  er godt nok flotte... 

Ja..............og jeg ærger mig også over, at vi ikke kommer til at bruge dem. Men min lille datter er blevet hjerneskadet, og kommer nok desværre ikke til at kunne gå med alm. fodtøj. Vi skal til bandagist med hende..........................Men der havde jeg købt disse sko, og havde også købt nogle fra Petit by Sofie Schnoor (minder meget om angulus), som hun heller ikke kommer til at kunne gå i. Derfor sælges alle skoene nu....................til under halv pris.

Anmeld

22. oktober 2010

lisbethita

Anna-jonas skriver:

Ja..............og jeg ærger mig også over, at vi ikke kommer til at bruge dem. Men min lille datter er blevet hjerneskadet, og kommer nok desværre ikke til at kunne gå med alm. fodtøj. Vi skal til bandagist med hende..........................Men der havde jeg købt disse sko, og havde også købt nogle fra Petit by Sofie Schnoor (minder meget om angulus), som hun heller ikke kommer til at kunne gå i. Derfor sælges alle skoene nu....................til under halv pris.

Åh...det var da godt nok ikke rart. Er hun "blevet" hjerneskadet" din lille guldklump? Det lyder da frygteligt! Det er jeg rigtigt ked af at høre...

Jeg leder faktisk efter tullesko fra Petit schnoor... i omkring den str. Hvad tager du for dem?? og hvad størrelse er de i,...farve og sådan. Synes nu også de her er flotte, men ville bare helst have de andre.

KNUS fra Lisbeth

Anmeld

22. oktober 2010

anna-jonas

lisbethita skriver:

Åh...det var da godt nok ikke rart. Er hun "blevet" hjerneskadet" din lille guldklump? Det lyder da frygteligt! Det er jeg rigtigt ked af at høre...

Jeg leder faktisk efter tullesko fra Petit schnoor... i omkring den str. Hvad tager du for dem?? og hvad størrelse er de i,...farve og sådan. Synes nu også de her er flotte, men ville bare helst have de andre.

KNUS fra Lisbeth

Jamen, de er på en anden annonce...............så kig da forbi den. De er lidt dyrere, men det er nyprisen også. Dog stadig under halv pris.

Ja, min lille Ida blev hjerneskadet efter hendes 3 mdr. vaccine, som gav hende en svær meningitis, og deraf forskellige handicaps.

Anmeld

22. oktober 2010

lisbethita

Anna-jonas skriver:

Jamen, de er på en anden annonce...............så kig da forbi den. De er lidt dyrere, men det er nyprisen også. Dog stadig under halv pris.

Ja, min lille Ida blev hjerneskadet efter hendes 3 mdr. vaccine, som gav hende en svær meningitis, og deraf forskellige handicaps.

Lille Ida.....det er jeg ked af at høre. Hun er med garanti en dejlig unge uanset hvad!!!! 

Jeg har ikke set, at der var en anden annonce...kigger lige...! Kram

Anmeld

24. oktober 2010

Dictes mor

Sådan et par kan Dicte også bruge. Jeg sender lige en pb til dig senere

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.