Opdatering

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. oktober 2010

Miss.Sunshine

2606peanut skriver:

Præcist. Men de kalder det jo også et tilbud og ikke diktering for jeg har jo "lov" at sige nej

jeg HADER(!) at høre om de der sager hvor "man selvfølgelig bare kan sige nej" ..........men PS så tager vi bare dit barn med magt,haha så hvad vælger du?

Idioter mand,det er så meget et skod system. Håber aldrig i mit liv jeg ender i det.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. oktober 2010

2721

Miss.Sunshine skriver:

jeg HADER(!) at høre om de der sager hvor "man selvfølgelig bare kan sige nej" ..........men PS så tager vi bare dit barn med magt,haha så hvad vælger du?

Idioter mand,det er så meget et skod system. Håber aldrig i mit liv jeg ender i det.

Håber jeg godt nok heller ikke for selv min væreste fjende

Anmeld

8. oktober 2010

Maja88

altså nu ved jeg jo ikke hvordan du er som person og mor, tror da du er en fantastisk mor. Men kender dig jo ikke og kan så derfor ikke sige hvad de indberetter på baggrund af.

Men efter at have læst om din sygdom så ville jeg umiddelbart tro at de observerer jeg for jeres eget bedste.

Tænk nu hvis du ikke kunne kontrollere din sygdom og de så bare lod stå til. Så ville det jo gå ud over barnet.

Nu har jeg forstået det sådan at du har kontrol over din sygdom???? så vil da tro det er for dit barn og dit eget bedste i skal observeres, selvom det måske ikke føles sådan i øjeblikket. Da et barn jo kan stresse og derved måske tricke sygdommen lidt- er bare noget jeg tror. Kender ærligt ikke noget til din sygdom ud over hvad jeg har læst.

Men op med humøret og så vis dem du er den BEDSTE mor i hele verden.

Anmeld

8. oktober 2010

2721

Maja88 skriver:

altså nu ved jeg jo ikke hvordan du er som person og mor, tror da du er en fantastisk mor. Men kender dig jo ikke og kan så derfor ikke sige hvad de indberetter på baggrund af.

Men efter at have læst om din sygdom så ville jeg umiddelbart tro at de observerer jeg for jeres eget bedste.

Tænk nu hvis du ikke kunne kontrollere din sygdom og de så bare lod stå til. Så ville det jo gå ud over barnet.

Nu har jeg forstået det sådan at du har kontrol over din sygdom???? så vil da tro det er for dit barn og dit eget bedste i skal observeres, selvom det måske ikke føles sådan i øjeblikket. Da et barn jo kan stresse og derved måske tricke sygdommen lidt- er bare noget jeg tror. Kender ærligt ikke noget til din sygdom ud over hvad jeg har læst.

Men op med humøret og så vis dem du er den BEDSTE mor i hele verden.

Tak, men det er ikke derfor. Det handler om min søns udvikling og vores fællessammenspil, mor, far og barn, der er ingen frygt for hvad jeg kunne "gøre"

Anmeld

8. oktober 2010

Maja88

2606peanut skriver:

Tak, men det er ikke derfor. Det handler om min søns udvikling og vores fællessammenspil, mor, far og barn, der er ingen frygt for hvad jeg kunne "gøre"

jamen så kan jeg desværre ikke komme med de gyldne ord. selvom jeg gerne ville, men kan jo ikke vide hvad de sp har observeret. men spark røv på centret, hvis dem de tager fejl

Anmeld

8. oktober 2010

Svei

Vil starte med at takke for alle de søde ord.

Mødet gik vel okay.
Vi skal starte op med 14 dage - 1mdr. observation og der efter skal vi komme 5 dage om ugen 5 timer om dagen, det næste halve år
Derefter ved vi ikke hvad der sker. De ting socialrådgiveren havde lovet min kæreste over tlf blev ikke holdt. Så han er selvfølgelig vred. Hele vore liv e nød til at bliv sat på standby og han er nød til at lukke sit firma ned da han jo ikke kan drive det videre som tingene er. Jeg har beluttet at give bort/sælg mine katte da de ikke er tjent med at vi vil være der så lidt nu. Vi kan ikke fortsætte vores byggeri af lejligheden da vores økonomisk situation og tiden til et ikke længere vil væe der.

Vi føler os fanget og trængt op i en krog. Da hun sad der og talte om hende planer for OS havde jeg bare lyst til at rejse mig op bukke og neje der efter give hende fingeren og skride
Jeg hader dem virkelig lige nu. Men mest af alt er jeg bare BANGE bange for at vi miste vores højt elskde lille dreng.

Tak fordi i læste med. Ha en god weekend

I mister ikke et barn hvis I er egnede som forældre...slet ikke i disse tider her, der fjerner man kun i yderste tilfælde, men de må jo være bekymrede, ellers ville de ikke bruge så mange mange tusindvis af kroner på at observere jer.

Det skal nok gå, men lad være med at flippe ud, spørg hellere ind til det de siger, prøv at udvise forståelse og lær af det frem for at gå i konflikt.

Anmeld

8. oktober 2010

2721

Maja88 skriver:

jamen så kan jeg desværre ikke komme med de gyldne ord. selvom jeg gerne ville, men kan jo ikke vide hvad de sp har observeret. men spark røv på centret, hvis dem de tager fejl

Tak

Anmeld

8. oktober 2010

2721

Jbk skriver:

I mister ikke et barn hvis I er egnede som forældre...slet ikke i disse tider her, der fjerner man kun i yderste tilfælde, men de må jo være bekymrede, ellers ville de ikke bruge så mange mange tusindvis af kroner på at observere jer.

Det ved jeg skam også godt med min fornuft, men den ændre jo ikke på frygten om end den er irartionel(staves)

Anmeld

8. oktober 2010

ekzunz

Har i en bi-sidder med til de møder?? Jeg tænker at man måske er så påvirket i de situationer at man måske ikke husker alt hvad der bliver sagt, og evt glemmer at spørge om nogle af de ting man havde planlagt og så ville en bi-sidder være en god ting.

Jeg kan sagtens forstå at man vælger at observere i nogle tilfælde, men det virker jo overformynderisk at man kan bestemme så meget at man ikke længere kan passe sit job og dermed fjerner det økonomiske grundlag for at være en god familie.

Anmeld

8. oktober 2010

2721

Znuzke skriver:

Har i en bi-sidder med til de møder?? Jeg tænker at man måske er så påvirket i de situationer at man måske ikke husker alt hvad der bliver sagt, og evt glemmer at spørge om nogle af de ting man havde planlagt og så ville en bi-sidder være en god ting.

Jeg kan sagtens forstå at man vælger at observere i nogle tilfælde, men det virker jo overformynderisk at man kan bestemme så meget at man ikke længere kan passe sit job og dermed fjerner det økonomiske grundlag for at være en god familie.

Ja eller nej ikke de første gange men sidste gang havde vi. Men det meste er forgået over tlf.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.