Opdatering

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.048 visninger
19 svar
0 synes godt om
8. oktober 2010

2721

Vil starte med at takke for alle de søde ord.

Mødet gik vel okay.
Vi skal starte op med 14 dage - 1mdr. observation og der efter skal vi komme 5 dage om ugen 5 timer om dagen, det næste halve år
Derefter ved vi ikke hvad der sker. De ting socialrådgiveren havde lovet min kæreste over tlf blev ikke holdt. Så han er selvfølgelig vred. Hele vore liv e nød til at bliv sat på standby og han er nød til at lukke sit firma ned da han jo ikke kan drive det videre som tingene er. Jeg har beluttet at give bort/sælg mine katte da de ikke er tjent med at vi vil være der så lidt nu. Vi kan ikke fortsætte vores byggeri af lejligheden da vores økonomisk situation og tiden til et ikke længere vil væe der.

Vi føler os fanget og trængt op i en krog. Da hun sad der og talte om hende planer for OS havde jeg bare lyst til at rejse mig op bukke og neje der efter give hende fingeren og skride
Jeg hader dem virkelig lige nu. Men mest af alt er jeg bare BANGE bange for at vi miste vores højt elskde lille dreng.

Tak fordi i læste med. Ha en god weekend

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. oktober 2010

Maja88

2606peanut skriver:

Mødet gik vel okay.
Vi skal starte op med 14 dage - 1mdr. observation og der efter skal vi komme 5 dage om ugen 5 timer om dagen, det næste halve år
Derefter ved vi ikke hvad der sker. De ting socialrådgiveren havde lovet min kæreste over tlf blev ikke holdt. Så han er selvfølgelig vred. Hele vore liv e nød til at bliv sat på standby og han er nød til at lukke sit firma ned da han jo ikke kan drive det videre som tingene er. Jeg har beluttet at give bort/sælg mine katte da de ikke er tjent med at vi vil være der så lidt nu. Vi kan ikke fortsætte vores byggeri af lejligheden da vores økonomisk situation og tiden til et ikke længere vil væe der.

Vi føler os fanget og trængt op i en krog. Da hun sad der og talte om hende planer for OS havde jeg bare lyst til at rejse mig op bukke og neje der efter give hende fingeren og skride
Jeg hader dem virkelig lige nu. Men mest af alt er jeg bare BANGE bange for at vi miste vores højt elskde lille dreng.

må man spørge om grunden til i skal observeres?

Anmeld

8. oktober 2010

2721

Maja88 skriver:

må man spørge om grunden til i skal observeres?

Det står i mit første indlæg, orker ikke lige at skrive det hele igen

Anmeld

8. oktober 2010

Maja88

2606peanut skriver:

Det står i mit første indlæg, orker ikke lige at skrive det hele igen

er også bare helt ok. måske du kunne linke til det første indlæg så?

Er bare fordi jeg sidder her og er lidt miljøskadet, som pædagogstuderende. Og ja der er jo også med observation osv. så kunne jo være jeg kunne give et par beroligende ord

Anmeld

8. oktober 2010

2721

Maja88 skriver:

er også bare helt ok. måske du kunne linke til det første indlæg så?

Er bare fordi jeg sidder her og er lidt miljøskadet, som pædagogstuderende. Og ja der er jo også med observation osv. så kunne jo være jeg kunne give et par beroligende ord

ved faktisk ikke hvordan man linker til det men du kan finde den under min profil som opretede debatter det er den før mine katte oprettede den i går

Anmeld

8. oktober 2010

Pige2009

Det vigtigste I kan gøre nu er at samarbejde, så de tydeligt kan se, at I magter opgaven som forældre 100%. Der handles ud fra barnets tarv, og I har nu chancen for at bevise, I som forældre er de bedste for jeres søn

Ønsker jer al mulig held og lykke med det hele. Håber det bliver et kort men godt ophold for jer

Anmeld

8. oktober 2010

Miss.Sunshine

2606peanut skriver:

Mødet gik vel okay.

Jeg har tænkt rigtig meget på dig.

Det må være et enormt pres på skuldrene det her.

Og jeg kan 100% følge din tankegang. De latterlige mennesker sidder bare der og beslutter lystigt hvad du skal og ikke skal og skider højt og flot på at alt omkring jer falder sammen.

Jeg syntes det må være ydmygende at skulle sidde som en anden skolepige og bare sig ja tak og amen til at andre bestemmer over ens liv.

ja jeg ved ikke hvad jeg skal sige.kan jo ikke komme med en masse smart der hjælper.

Vil bare sige i er i mine tanker og jeg hepper på du sparker røv og viser dem at du er verdens bedste mor.

Anmeld

8. oktober 2010

2721

Miss.Sunshine skriver:

Jeg har tænkt rigtig meget på dig.

Det må være et enormt pres på skuldrene det her.

Og jeg kan 100% følge din tankegang. De latterlige mennesker sidder bare der og beslutter lystigt hvad du skal og ikke skal og skider højt og flot på at alt omkring jer falder sammen.

Jeg syntes det må være ydmygende at skulle sidde som en anden skolepige og bare sig ja tak og amen til at andre bestemmer over ens liv.

ja jeg ved ikke hvad jeg skal sige.kan jo ikke komme med en masse smart der hjælper.

Vil bare sige i er i mine tanker og jeg hepper på du sparker røv og viser dem at du er verdens bedste mor.

Tusind tak
Det er faktisk præcis sådan jeg har det. Særligt da jeg fik at vide vi ikke måtte gå tur med ham alene i barnevognen når han skulle sove forstår det simpelthen ikke

Anmeld

8. oktober 2010

Miss.Sunshine

2606peanut skriver:

Tusind tak
Det er faktisk præcis sådan jeg har det. Særligt da jeg fik at vide vi ikke måtte gå tur med ham alene i barnevognen når han skulle sove forstår det simpelthen ikke

Arhgg come on! En gåtur med baby forbudt???

Jamen så syntes jeg klart det er falsk at kalde det "under opsyn-og vejledning" så hedder det "FÆNGSEL" i min verden.

latterligt.

Anmeld

8. oktober 2010

2721

Miss.Sunshine skriver:

Arhgg come on! En gåtur med baby forbudt???

Jamen så syntes jeg klart det er falsk at kalde det "under opsyn-og vejledning" så hedder det "FÆNGSEL" i min verden.

latterligt.

Præcist. Men de kalder det jo også et tilbud og ikke diktering for jeg har jo "lov" at sige nej

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.