Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Køb det i Føtex det er MEGET billigere... Rynkeby laver det i hvert fald! Hvis du synes det smager grimt, så bland det 50/50 tranebær/rød blandet saft, så kan man næsten ikke smage tranebærene...
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
AnneBJ skriver: Køb det i Føtex det er MEGET billigere... Rynkeby laver det i hvert fald! Hvis du synes det smager grimt, så bland det 50/50 tranebær/rød blandet saft, så kan man næsten ikke smage tranebærene...
har fået at vide hvis det skal virke optimalt skal det være det ufortyndet saft hos apoteket... det hjælper ikke noget bare at drikke rynkeby saftevand..
oerbaek skriver: har fået at vide hvis det skal virke optimalt skal det være det ufortyndet saft hos apoteket... det hjælper ikke noget bare at drikke rynkeby saftevand..
Jamen så blev jeg da så klog.. vi har bare brugt det både i hjemmeplejen, og på et plejehjem jeg arbejdede...
AnneBJ skriver: Jamen så blev jeg da så klog.. vi har bare brugt det både i hjemmeplejen, og på et plejehjem jeg arbejdede...
jamen så virker det da sikkert, jeg havde bare fået det andet at vide... men er det brugt i den sammenhæng du skriver er det vel også fint at gøre på den måde
Jeg synes godt nok at du er hårdt ramt - øv øv!
Det er da helt i orden med et øv-indlæg - bare øv løs.
Jeg håber at baktusserne forsvinder og ikke kommer tilbage.
Ejjj øv, Diana!! Hvor er det træls for dig!!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128