Jeg bliver sgu da skør.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.058 visninger
15 svar
0 synes godt om
8. oktober 2010

Diana...

Jeg har idag været til lægen fordi jeg endnu engang havde mistanke til blærebetændelse. Og ganske rigtig min urin var FYLD af baktusser der ikke skulle være der.

Det er så 3. gang siden d. 17 september (ca 20 dage) og anden gang jeg skal i behandling ahh men for pokker da også nu må det da snart slutte. 

Jeg er bare træt af kraftige plukveer, smerter i underlivet osv! Jeg kan ikke lade vær med at tænke om det mig der gør noget galt siden jeg får det så tit på så kort tid åhh jeg bliver skør. 

Nåå lige et brokke indlæg fra mig. Jeg må vidst i fakta efter juleslik så jeg kan glemme den skide blærebetændelse.

Knus Diana

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. oktober 2010

AnneBJ

Øv det var da ikke rart!! Sørger du for at holde dig varm, ikke sidde for meget udendørs og drikke rigeligt? Selv når du ikke har blærebetændelse?

Rigtig god bedring i hvert fald!!

Anmeld

8. oktober 2010

oerbaek

Åhhh den kender jeg alt for godt...

Jeg har fået pencelin 6 gange inden for de sidste 2 måneder for blærebetændelse

Den første omgang var meget smertefuld, jeg lå i sengen i 14 dage... det blev dog bedre og jeg har ikke haft plukveer af det. men er ikke helt sikekr på den er væk endnu

Anmeld

8. oktober 2010

Diana...

AnneBJ skriver:

Øv det var da ikke rart!! Sørger du for at holde dig varm, ikke sidde for meget udendørs og drikke rigeligt? Selv når du ikke har blærebetændelse?

Rigtig god bedring i hvert fald!!

Jeg drikker rigtig meget da jeg tager nogen piller der kræver jeg skal drikke meget. Og jeg sidder faktisk aldrig ude efter jeg er blevet gravid da jeg slet ikke kan sidde så meget. 

Anmeld

8. oktober 2010

Diana...

oerbaek skriver:

Åhhh den kender jeg alt for godt...

Jeg har fået pencelin 6 gange inden for de sidste 2 måneder for blærebetændelse

Den første omgang var meget smertefuld, jeg lå i sengen i 14 dage... det blev dog bedre og jeg har ikke haft plukveer af det. men er ikke helt sikekr på den er væk endnu

Hold da op 6 gang på 2 måneder det er sgu da sindsygt ej det håber jeg virkelig ikke sker for mig jeg er så træt af jeg ikke kan gå længer en MAX 2 min for så for jeg plukveer og spændninger i hele underlivet som gør sindsyg ond grrr. 

Anmeld

8. oktober 2010

oerbaek

Diana... skriver:

Hold da op 6 gang på 2 måneder det er sgu da sindsygt ej det håber jeg virkelig ikke sker for mig jeg er så træt af jeg ikke kan gå længer en MAX 2 min for så for jeg plukveer og spændninger i hele underlivet som gør sindsyg ond grrr. 

det har heller ikke været spor sjovt...

Den første uge kunne jeg slet ikke komme på toilettet, og jeg skulle presse helt vildt bare for at tisse en lille tår det gjorde sindsyg ondt... faktisk fik jeg presset så hårdt at jeg var ved at presse hele underlivet ud ja lidt privat

Men efter 2 forskellige omgang pencelin blev det bedre, men ikke helt godt da der blev ved med at være betændelse og det forsatte så.... ja og som sagt blev det til 6 omgange pencelin...

Jeg er blevet rådet meget til at tage tranebær kapsler da de er forbyggende mod blærebetændelse, og jeghar da også købt dem men jeghar meget svært ved at sluge piller der er store så jeg er ikke lige kommet igang med dem...

Håber det bliver bedre med dig

Anmeld

8. oktober 2010

Diana...

oerbaek skriver:

det har heller ikke været spor sjovt...

Den første uge kunne jeg slet ikke komme på toilettet, og jeg skulle presse helt vildt bare for at tisse en lille tår det gjorde sindsyg ondt... faktisk fik jeg presset så hårdt at jeg var ved at presse hele underlivet ud ja lidt privat

Men efter 2 forskellige omgang pencelin blev det bedre, men ikke helt godt da der blev ved med at være betændelse og det forsatte så.... ja og som sagt blev det til 6 omgange pencelin...

Jeg er blevet rådet meget til at tage tranebær kapsler da de er forbyggende mod blærebetændelse, og jeghar da også købt dem men jeghar meget svært ved at sluge piller der er store så jeg er ikke lige kommet igang med dem...

Håber det bliver bedre med dig

Av det lyder da ikke rart håber snart du bliver fri for det. 

Ja jeg har godt hørt det der med de tranebær piller, jeg heller ikke god til piller, jeg kan hverken lide at sluge dem eller proppe min krop med alt mulig. 

Anmeld

8. oktober 2010

oerbaek

Diana... skriver:

Av det lyder da ikke rart håber snart du bliver fri for det. 

Ja jeg har godt hørt det der med de tranebær piller, jeg heller ikke god til piller, jeg kan hverken lide at sluge dem eller proppe min krop med alt mulig. 

jeg har fået at vide at man kan få noget tranebær saft på apoteket som også skulle hjælpe.

Anmeld

8. oktober 2010

Diana...

oerbaek skriver:

jeg har fået at vide at man kan få noget tranebær saft på apoteket som også skulle hjælpe.

Det kunne være man skulle prøve det for alt for at slippe væk med det L... her 

Anmeld

8. oktober 2010

oerbaek

Diana... skriver:

Det kunne være man skulle prøve det for alt for at slippe væk med det L... her 

jeg har også overvejet at få fat i det der saft

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.