Åhh tak for omtanken. Det er sgu bare alt for få timer i døgnet. Har længe tænkt på at ville skrive en update på alt det der er sket herhjemme, men når kun lige til hurtigt at få besvaret et par indlæg, som jeg hurtigt kan svare på og så er det godnat :'(
Men det er egentligt ok at være startet. Har heldigvis haft en meget blød opstart. Har kunnet gå tidligt, været nede og shoppe børnetøj (Mala-butikken nede på Nørre Allé har 50% på hele kollektionen) og ny mobilos... i arbejdstiden...og det er da også blevet til en frokost nede ved åen med min veninde som lige er hjemme fra Dubai. :D
Og det går godt med farmand og Em. De hygger sig. Igår var sviger på besøg og de har fået sat lamper op udenfor, og idag har de været nede og besøge én af Thomas' kammier som bor på en efterskole, og skolen er jo lukket så der er ingen elever. Og der er pool tilknyttet, så de har været i vandet...
Og hvad er der ellers sket. Jo, vi har nu endelig fået lavet 1.salen så nogenlunde færdig, så Em har fået eget værelse. Super sødt! Og vi har fået lavet kontor ude på reposen.
Så har jeg været på café med en veninde og se hendes 10 uger gamle dreng....kors har de været så små engang??
Og så har jeg rendt et par gang på sygehuset med min mor, fordi hunn jo har brækket hånden, og gipsen kunne ikke klare det, så hun har fået opereret plade ind. Og vi har fået hængt malerier og gardiner op ude ved hende.
En enkelt gang golf er det også blevet til, samt en del tennis. Og så self vores dejlige tur til Kreta.
Så vi har ikke ligget på den lade side de sidste uger...
Imorgen skal jeg lige først have Marco ud på dyrehospitalet... han skal ha' renset tænder, så skal jeg til møde ved en kunde 8.30. Kl 15 skal jeg til fødselsdag hos svigerfar, kl. 18.30 skal jeg mødes med min MG hvor vi skal ud og slå til søren uden kidzzz. Og lørdag er det jo den stoooore dag hvor prinsessen bliver 1 år (L)
Nå, nu fik I lige hele historien selvom I kun spurgte om opstart på job og Em og farmand :D
Men næste uge har jeg allerede fri igen for der skal vi jo til at køre Em ind i vuggeren. Spændende..
Nå.. nu er manden lige kommet hjem fra Tyskland tanket op med soda, Asti og øller, så jeg må hellere ud og hjælpe med at bære ind...
Sødt af Jer at spørge (H) (L)
AG
Anmeld