Ja puha for et gedemarkede det er at skulle købe hus, hvis vi da skal købe hus :S
Vi har været i banken eller bankerne idag, og min bank var lidt skeptiske overfor det. Men synes nu også det er en mærkelig regnemåde de har. Dennis bank var ikke helt afvisende overfor det, hvis vi kunne "finde" nogle flere penge. Så det ender nok med at jeg tager mig et SU lån,og arbejder vedsiden af ser vores rådighedsbeløb ikke helt tosset ud :)
Jeg har det også sådan lidt at hvis vi bliver nødt til at stramme ballerne sammen de næste år for at vi kan få drømmehuset, jamen så er det dét vi må. Og når jeg er færdiguddannet så ser det jo helt fornuftigt ud med det vi har på bundlinjen. Så har jeg jo så bare det SU-lån, men igen det er det billigste lån man kan tage.
Ej, hvor er det svært 8( Vores bankmand havde lavet 4 beregninger/4 forskellige situationer. Og hvis vi bliver her i vores lejlighed så har vi det samme rådighedsbeløb som hvis vi flytter i hus og jeg tager et SU-lån. Så spørgsmålet er om vi/jeg vil sætte mig i gæld for at få huset. Men det gør jeg jo iforvejen!
ÅHHH hjælp mig tøser. Jeg kan slet ikke finde rundt i noget af det (?) Vil jo bare så gerne have huset. Men får vi det ikke så er det bare ærgeligt, der kommer andre huse.
Jeg må vist heller lige takke hvis du har gidet at læse så langt :) TAK
-Nadia
Anmeld