Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
twinboys skriver:Det er en hemlighed ....;-)))Men prisen er super...Og taskerne er et must....Og fedt at barnet også kan bruge dem til en top....Kender ikke normal prisen...Mvh Majbritt
Eva skriver:twinboys skriver:Det er en hemlighed ....;-)))Men prisen er super...Og taskerne er et must....Og fedt at barnet også kan bruge dem til en top....Kender ikke normal prisen...Mvh MajbrittOk..;)Måske ikke lige en top til drenge eller???Men fede, det er de godt nok...hvilken farve kan du anbefale..??Knus..
twinboys skriver:Eva skriver:twinboys skriver:Det er en hemlighed ....;-)))Men prisen er super...Og taskerne er et must....Og fedt at barnet også kan bruge dem til en top....Kender ikke normal prisen...Mvh MajbrittOk..;)Måske ikke lige en top til drenge eller???Men fede, det er de godt nok...hvilken farve kan du anbefale..??Knus..Til piger den lilla eller sorte...Til drenge den sorte eller grønne...Jeg ville nu heller ikke give mine drenge den på men mine drenge bruger en som regntøjstaske og skiftetøjstaske i børnehaven...De er total fede...8DMvh Majbritt
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128