ventetiden er forfærdelig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. oktober 2010

Mor Christa

Snuske1985 skriver:

Synes allerede tiden er lang selvom jeg kun har gået hjemme i 5 dage... træls...

Ja vi har nogle i tankerne, men har ikke besluttet os og vi har bestemt at det gør vi heller ikke før han er kommet til verden... Sæt nu vi vælger et navn som ikke passer til ham.. Hva med jer??

Ja, det er lige præcis dét.. Det er lidt tricky det der med at vælge navne ;P Vi har også nogle navne i ærmet, bl.a. Malthe, Mikkel eller Jonas.. Men man kan jo ikke beslutte sig før han er kommet til verden, fordi (som du selv siger) hvad nu hvis han ikke er en lille jonas.... ;P

Jaa, det er nemlig dét.. Tiden går super langsooomt ;P

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. oktober 2010

Snuske1985

MissChrista skriver:

Ja, det er lige præcis dét.. Det er lidt tricky det der med at vælge navne ;P Vi har også nogle navne i ærmet, bl.a. Malthe, Mikkel eller Jonas.. Men man kan jo ikke beslutte sig før han er kommet til verden, fordi (som du selv siger) hvad nu hvis han ikke er en lille jonas.... ;P

Jaa, det er nemlig dét.. Tiden går super langsooomt ;P

Søde navne...

Sjovt nok hælder vi også lidt til drengenavne med M.. Mathias eller Magnus har vi snakket om... Men nu må tiden vise om det er sådan en... Eller vi ska tænke noget i helt andre baner...

Anmeld

20. oktober 2010

mortilnoahogmelina

MissChrista skriver:

Hej alle jer som har termin i december

Jeg er helt ny herinde, og sad lige og tænkte om  jeg er den eneste der er ved at blive sindssyg af ventetiden??

Synes jeg har været gravid i en evighed, og der er stadig 10 uger til endnu Og graviditeten bliver jo bare ikke nemmere - jeg er sygemeldt med bækkenløsning, og døjer enormt meget med halsbrænd! Er jeg den eneste?? ;P

Håber I har det godt alle sammen (:

Knus fra Christina, termin d 18 december

Heej med dig . 

Og velkommen til . 

Jeg har termin d 31/12 . Og ligesom dig ja så går jeg os hjemme med bækkenløsning , og nøj hvor er det dog bare kedeligt . Jeg har gået hjemme siden uge 19 og fra der har det virket som om tiden nærmest er gået helt i stå , de første uger var meget dejlige da jeg havde mange smerter , men som tiden er gået , synes jeg bare den bliver længer og længere og mere og mere kedelig . 

Så her føles det os som en evighed til jeg har termin

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.