MissChrista skriver:
Hej alle jer som har termin i december 
Jeg er helt ny herinde, og sad lige og tænkte om jeg er den eneste der er ved at blive sindssyg af ventetiden??
Synes jeg har været gravid i en evighed, og der er stadig 10 uger til endnu
Og graviditeten bliver jo bare ikke nemmere - jeg er sygemeldt med bækkenløsning, og døjer enormt meget med halsbrænd! Er jeg den eneste?? ;P
Håber I har det godt alle sammen (:
Knus fra Christina, termin d 18 december
hejsa 
Jeg har termin den 8 december. Hvornår har du?
Jeg faldt lige over dit indlæg, og ville da ikke bare gå videre uden at svare
Men vil sige at jeg måske har det lidt modsat dig... Jeg synes tiden er gået UTROLIG stærkt! Kan slet ikke forstå at jeg allerede er 7 mdr henne... Selvfølgelig føles det også nogle dage som om man allerede nu har ventet i evigheder på at møde vidunderet, men synes generelt at der hele tiden sker så mange nye spændende ting!
Vi mangler f.eks også stadig at købe nogle af tingene til bebs... autostol, badekar, forskellige småting osv... og jeg tænker nogle gange "når vi mon at blive helt klar?"
Er i disse dage i fuld gang med at vaske alt tøjet, og vi skal i næste uge samle pudslebord og gøre værelset så småt klar...
Men jeg døjer så tilgengæld heller ikke med nogen skavanker... altså jeg har ikke bækkenløsning, halsbrand eller noget som helst andet... det eneste jeg mærker er at maven kan "spænde" lidt når vi når hen på aftenen... jo og så mærker jeg selvfølgelig rigtig rigtig mange spark fra den bom-stærke derinde 
Jeg er for tiden i praktik på en børneafdeling (læser til sygeplejerske) og min sidste eksamen ligger kun 3 uger før termin... så jeg skal "arbejde" lige til det sidste nærmest, og måske er det derfor at jeg slet slet ikke har tid til at gå derhjemme og tænke så meget over ventetiden? Kan nemlig SAGTENS forstå dig, hvis du går hjemme hver dag, så må ventetiden lige pludselig føles MEGET længere...
Alt i alt NYDER jeg stadig at være gravid, rigtig meget endda
Synes at det er helt "trist" at det om 2 mdr slutter
Men glæder mig selvfølgelig UBESKRIVELIGT meget til at vi skal møde vores lille søn eller datter (vi har valgt at vi ikke vil vide kønnet før dens fødselsdag)
Vil lige til sidste give dig et kæmpe kram
og jeg håber at du trods alt for det bedste ud af de sidste par måneder, før i endelig sidder med jeres lille guldklump i armene! 
knus Vinni.