ventetiden er forfærdelig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.469 visninger
12 svar
0 synes godt om
7. oktober 2010

Mor Christa

Hej alle jer som har termin i december

Jeg er helt ny herinde, og sad lige og tænkte om  jeg er den eneste der er ved at blive sindssyg af ventetiden??

Synes jeg har været gravid i en evighed, og der er stadig 10 uger til endnu Og graviditeten bliver jo bare ikke nemmere - jeg er sygemeldt med bækkenløsning, og døjer enormt meget med halsbrænd! Er jeg den eneste?? ;P

Håber I har det godt alle sammen (:

Knus fra Christina, termin d 18 december

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. oktober 2010

CiSo

hej. :-)

jeg er også 19 år gammel, og har termin den 20 oktober.. og kender godt det der med ventetiden! Jeg er ved at blive sindsyg nu.. Nu vil jeg bare gerne have min søn i mine arme.. 

ved du hvad køn du skal have??

ellers velkommen til. 

Anmeld

7. oktober 2010

Mor Christa

Jo tak

Ej hvor dejligt - så går der jo ikke længe før du sidder med ham i armene Er det ikke dejligt??

Ja, jeg skal ha' en bette dreng og glæder mig heelt vildt !

Anmeld

8. oktober 2010

VNB

MissChrista skriver:

Jeg er helt ny herinde, og sad lige og tænkte om  jeg er den eneste der er ved at blive sindssyg af ventetiden??

Synes jeg har været gravid i en evighed, og der er stadig 10 uger til endnu Og graviditeten bliver jo bare ikke nemmere - jeg er sygemeldt med bækkenløsning, og døjer enormt meget med halsbrænd! Er jeg den eneste?? ;P

hejsa

Jeg har termin den 8 december. Hvornår har du?

Jeg faldt lige over dit indlæg, og ville da ikke bare gå videre uden at svare  

Men vil sige at jeg måske har det lidt modsat dig... Jeg synes tiden er gået UTROLIG stærkt! Kan slet ikke forstå at jeg allerede er 7 mdr henne... Selvfølgelig føles det også nogle dage som om man allerede nu har ventet i evigheder på at møde vidunderet, men synes generelt at der hele tiden sker så mange nye spændende ting!

Vi mangler f.eks også stadig at købe nogle af tingene til bebs... autostol, badekar, forskellige småting osv... og jeg tænker nogle gange "når vi mon at blive helt klar?"  Er i disse dage i fuld gang med at vaske alt tøjet, og vi skal i næste uge samle pudslebord og gøre værelset så småt klar...

Men jeg døjer så tilgengæld heller ikke med nogen skavanker... altså jeg har ikke bækkenløsning, halsbrand eller noget som helst andet... det eneste jeg mærker er at maven kan "spænde" lidt når vi når hen på aftenen... jo og så mærker jeg selvfølgelig rigtig rigtig mange spark fra den bom-stærke derinde

Jeg er for tiden i praktik på en børneafdeling (læser til sygeplejerske) og min sidste eksamen ligger kun 3 uger før termin... så jeg skal "arbejde" lige til det sidste nærmest, og måske er det derfor at jeg slet slet ikke har tid til at gå derhjemme og tænke så meget over ventetiden? Kan nemlig SAGTENS forstå dig, hvis du går hjemme hver dag, så må ventetiden lige pludselig føles MEGET længere...

Alt i alt NYDER jeg stadig at være gravid, rigtig meget endda  Synes at det er helt "trist" at det om 2 mdr slutter  Men glæder mig selvfølgelig UBESKRIVELIGT meget til at vi skal møde vores lille søn eller datter (vi har valgt at vi ikke vil vide kønnet før dens fødselsdag)

Vil lige til sidste give dig et kæmpe kram og jeg håber at du trods alt for det bedste ud af de sidste par måneder, før i endelig sidder med jeres lille guldklump i armene!

knus Vinni.

Anmeld

8. oktober 2010

Maja_4000

Jeg er termin den 23 december .. Og jeg synes også bare det går SÅ langsomt ! .. I starten gik det stærkt .. Men nu synes jeg der er laaang tid til
Og alle siger bare "nu er der ikke længe til!" .. Øh jo , dét er der ! :p
Jeg er ikke rigtig plaget af halsbrand .. Ikke endnu i hvert fald .. Jeg er ikke sygemeldt , men går hjemme alligevel :b

Anmeld

8. oktober 2010

mor_sabina

Jeg kan sagtens forstå hvordan du har det, jeg går også med bækkenløsning og synes altså ikke det er super fedt at være gravid. Men samtidig har jeg en dreng på 17 mrd som jeg nyder at have alene endnu, så det behøver ikke gå for hurtigt

Held og ylkke med graviditeten

Anmeld

10. oktober 2010

Mor Christa

VNB skriver:

hejsa

Jeg har termin den 8 december. Hvornår har du?

Jeg faldt lige over dit indlæg, og ville da ikke bare gå videre uden at svare  

Men vil sige at jeg måske har det lidt modsat dig... Jeg synes tiden er gået UTROLIG stærkt! Kan slet ikke forstå at jeg allerede er 7 mdr henne... Selvfølgelig føles det også nogle dage som om man allerede nu har ventet i evigheder på at møde vidunderet, men synes generelt at der hele tiden sker så mange nye spændende ting!

Vi mangler f.eks også stadig at købe nogle af tingene til bebs... autostol, badekar, forskellige småting osv... og jeg tænker nogle gange "når vi mon at blive helt klar?"  Er i disse dage i fuld gang med at vaske alt tøjet, og vi skal i næste uge samle pudslebord og gøre værelset så småt klar...

Men jeg døjer så tilgengæld heller ikke med nogen skavanker... altså jeg har ikke bækkenløsning, halsbrand eller noget som helst andet... det eneste jeg mærker er at maven kan "spænde" lidt når vi når hen på aftenen... jo og så mærker jeg selvfølgelig rigtig rigtig mange spark fra den bom-stærke derinde

Jeg er for tiden i praktik på en børneafdeling (læser til sygeplejerske) og min sidste eksamen ligger kun 3 uger før termin... så jeg skal "arbejde" lige til det sidste nærmest, og måske er det derfor at jeg slet slet ikke har tid til at gå derhjemme og tænke så meget over ventetiden? Kan nemlig SAGTENS forstå dig, hvis du går hjemme hver dag, så må ventetiden lige pludselig føles MEGET længere...

Alt i alt NYDER jeg stadig at være gravid, rigtig meget endda  Synes at det er helt "trist" at det om 2 mdr slutter  Men glæder mig selvfølgelig UBESKRIVELIGT meget til at vi skal møde vores lille søn eller datter (vi har valgt at vi ikke vil vide kønnet før dens fødselsdag)

Vil lige til sidste give dig et kæmpe kram og jeg håber at du trods alt for det bedste ud af de sidste par måneder, før i endelig sidder med jeres lille guldklump i armene!

knus Vinni.

Hej med dig

Hold da op - du har da travlt under graviditeten ;D.. Jeg er godt nok glad for at jeg ikke skal arbejde og være under uddannelse lige nu - men det er nok også grundet min bækkenløsning Det er hvert fald nogle lange dage  jeg går igennem, og synes godt nok der er uendelig lang tid til ;P Men på den anden side er det da også gået stærkt - det er bare tanken om bækkenløsning, halsbrand og hvad har vi .... i to måneder endnu ;P Suuuk!

jeg har til gengæld masser af tid til at gå og ordne bebses værelse - er jo slet ikke færdig endnu, men jeg har godt nok købt mange ting. Jeg mangler faktisk kun småting nu - det er bare dejligt, så finder man en vis ro i dét. Jeg render også og vasker tøj og legetøj for tiden, og det er så dejligt når man får det lagt på plads i skabene :-) Men du kan ha' ret i at man går og tænker om man nu når at  blive færdig inden han kommer ud

jeg har termin d 18 december, så håber uendeligt at han kommer ud før julen - jeg ville så gerne ha' ham med til juleaften og alt det

Håber super meget på jeres vegne at din graviditet forløber fredeligt de sidste to måneder

Anmeld

10. oktober 2010

Snuske1985

MissChrista skriver:

Hej.

Jeg har termin d. 30 december og er ligesom dig sygemeldt med bækkenløsning. Jeg synes at tiden indtil nu er gået vildt hurtig, men frygter at nu hvor jeg ska til at gå hjemme at det så kommer til at gå vildt langsom...

Kan slet ikke vente til han ankommer (venter en dreng). Glæder mig så meget til at have ham i armene...

Anmeld

11. oktober 2010

Mor Christa

Snuske1985 skriver:

Hej.

Jeg har termin d. 30 december og er ligesom dig sygemeldt med bækkenløsning. Jeg synes at tiden indtil nu er gået vildt hurtig, men frygter at nu hvor jeg ska til at gå hjemme at det så kommer til at gå vildt langsom...

Kan slet ikke vente til han ankommer (venter en dreng). Glæder mig så meget til at have ham i armene...

Tillykke med graviditeten Det lyder dejligt at du ogs synes det er gået stærkt indtil videre Men måske du får det mere som mig nu hvor du skal gå hjemme ;P

Det var da dejligt, at I skal ha' en dreng. Det skal jeg også - og kan heller ikke vente med at sidde med ham i armene

Har I tænkt på nogen navne til ham endnu så?

Anmeld

11. oktober 2010

Snuske1985

MissChrista skriver:

Tillykke med graviditeten Det lyder dejligt at du ogs synes det er gået stærkt indtil videre Men måske du får det mere som mig nu hvor du skal gå hjemme ;P

Det var da dejligt, at I skal ha' en dreng. Det skal jeg også - og kan heller ikke vente med at sidde med ham i armene

Har I tænkt på nogen navne til ham endnu så?

Synes allerede tiden er lang selvom jeg kun har gået hjemme i 5 dage... træls...

Ja vi har nogle i tankerne, men har ikke besluttet os og vi har bestemt at det gør vi heller ikke før han er kommet til verden... Sæt nu vi vælger et navn som ikke passer til ham.. Hva med jer??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.