til salg, billigt, giv bud fra str. 74 til 104 ikke mærketøj

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
1.128 visninger
19 svar
0 synes godt om
7. oktober 2010

felicity

nu skulle der ryddes ud af de store sorte sække fyldt med tøj fra min store pige var lille

de første mange billeder hvor der er taget separater billeder er str. 86. resten er gruppe billede af alt tøjet. der er så meget så jeg gider ikke tage det hele enkeltvis fra og fotografere. men synes alligevel at i skulle have en lille smagsprøve

sutsko str. 24 brugt.

termostøvler str. 25 kun brugt få gange

guld støvler str. 25 aldrig brugt

helly hansen flyverdragt str. 98

hula balu lille flyverdragt str. 98

mads og mette lyseråd flyverdragt str. 98

tøjet er brugt men er i rigtig gid stand.

i er velkommen til at give et bud.. det kunne være fedt hvis en bare ville købe hele pakken  

jeg har også overgangs sæt som også skulle være regntæt i lyserød. en efterårs jakke i lilla. osv osv...

en cykel hjem i lyserød str. 46 - 57 cm som bortgives.

måske man kunne finde på noget med en sæk pris ?

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. oktober 2010

JustAnotherName

Hvilken størrelse er de to forreste bluser ??

Anmeld

7. oktober 2010

felicity

JustAnotherName skriver:

Hvilken størrelse er de to forreste bluser ??

alle 3 bluser er str. 86

Anmeld

7. oktober 2010

iris-mor

Det ser rigtig fint ud. Nu mangler jeg jo ikke lige tøj, men tilgengæld kan jeg forsvare et evt køb med at du har en cykelhjelm for det er manden og jeg enige om. Og når den nu skal sendes sååå....

Har du nogle nemme sæt i st 74. Med nem mener jeg blødt stof, du ved sådan noget som en far uden problemer kan få af og på?

ida

Anmeld

7. oktober 2010

felicity

iris-mor skriver:

Det ser rigtig fint ud. Nu mangler jeg jo ikke lige tøj, men tilgengæld kan jeg forsvare et evt køb med at du har en cykelhjelm for det er manden og jeg enige om. Og når den nu skal sendes sååå....

Har du nogle nemme sæt i st 74. Med nem mener jeg blødt stof, du ved sådan noget som en far uden problemer kan få af og på?

ida

den lille bitte klump tøj der ligger på aller forreste række er str. 74... og det består kun af et par strømpebukser og rød trøje.. det er desværre det eneste jeg har i 74.

men hvis du er interesseret så kan vi da sige 20 kr for blusen pp med cykelhjem?

ved ikke lige hvad porto er.. men det kan jo undersøges.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

7. oktober 2010

millesofie

Jeg er så dårlig til at overskue det her

men må jeg få str og pris på de her ting?

billed 1 lyserød body med skørt

billed 2 blomsteret buks lyserød

billed 3 smækbuks

billed 4 blomsteret bluse

jeg kan ikke rigtig se hvad der ellers er på billed 1

Anmeld

7. oktober 2010

millesofie

hvad har du ellers i str 80-86-92 eller sko i str 20-21

eller måske en guld / grøn kjole i en 104-116

Anmeld

7. oktober 2010

felicity

Fisenberg skriver:

Jeg er så dårlig til at overskue det her

men må jeg få str og pris på de her ting?

billed 1 lyserød body med skørt

billed 2 blomsteret buks lyserød

billed 3 smækbuks

billed 4 blomsteret bluse

jeg kan ikke rigtig se hvad der ellers er på billed 1

alle de billeder hvor jeg har taget separate billeder er str 86...  på gruppebilledet ved jeg godt at man ikke kan se alt og alle detaljer... der var simpelthen bare så meget, a så hvis jeg skulle sidde og tage enkelt billeder af hvert styk tøj ville det tage en evighed.  jeg har store bunker med str. 86-92-98 og lidt i 104. hvis du vil se mere detaljeret billeder så send gerne bud. så ¨kan jeg tage billeder af hvert tøj i nøjagtig den bunke tøj du ønsker.

den lyserøde body er en gymnastikdragt.

jeg vil tage 20 kr for gymnastik dragt, 20 kr for bluse og 20 for buks. samt 15 kr for smækbuks + porto

nej jeg har ikke lige sådan en kjole på lager som du spørger efter i din nr 2 besked-

alle de sko du ser i min annonce er de eneste jeg har at sælge.

Anmeld

8. oktober 2010

iris-mor

Det snupper jeg. Du giver mig bare reg og konto samt samlet beløb, så overfører jeg pengene.

ida

Anmeld

8. oktober 2010

felicity

iris-mor skriver:

Det snupper jeg. Du giver mig bare reg og konto samt samlet beløb, så overfører jeg pengene.

ida

det er bare iorden, jeg ved stadig ikke hvad det bliver i det hele...

man kan vel først vide det når det er pakket ned og man skal til at betale på posthuset... er du frisk på at jeg sender det til dig på mandag og så kan du få beløb samt kort oplysninger fra mig, så kan du overføre der?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.