Elendige køter.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

863 visninger
13 svar
0 synes godt om
30. juli 2008

Plysbjørnen

Ja det er min nogen gange dejlige hund jeg snakker om... Normalt hvis Laura får en bolle gør den ingenting så længe vi bare er i nærheden til at sige nej, når den forsøger... Men men vi skal bare tænke på at vende ryggen til så er den der... I morges fik Laura en bolle til at tage det værste sult inden morgenmaden kom på bordet... Laura sidder i døren til køkkenet (med sin bolle), og jeg står ude i køkkenet og er ved at sætte boller i over ovnen... Lige pludselig lyder der et skrig af den anden verden fra Laura samt en masse vræl... går hen for at se hvad der sker, og kan hører dyret løbe hen over stuegulvet (har trægulv)... Kan se Laura's bolle er væk, og ganske rigtigt, hunden har taget bollen (ud af hånden på Laura) og er rendt i kurven >(>(>( (er der noget at sige til at jeg blev gal)... Hvad helvede gør man, når den gør det når man ikke er tilstede... Det er det samme når vi har en kage stående på sofabordet eller et stykke franskbrød... Vender man ryggen til 2 sek (f. eks. hvis laura skal skiftes) så er det lige så sikkert som Amen i Kirken at hunden har spist det... Har efterhånden mest af alt lyst til at give op... Det skal siges at det er en stor hvalp (bliver et år til november) Labrador-blandning (hvad faderen er vides ikke)... Betina

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juli 2008

heaven

ja det er træls.... ved ikke konkret hvad du kan gøre - har aldrig selv haft problemet med vores - men jeg ved du aldrig må skælde den ud mm du tager den i det!! men det ved du jo godt lyder det til....
Men kan godt forstå det er træls>(

Jannie

Anmeld

30. juli 2008

Plysbjørnen

heaven skriver:

ja det er træls.... ved ikke konkret hvad du kan gøre - har aldrig selv haft problemet med vores - men jeg ved du aldrig må skælde den ud mm du tager den i det!! men det ved du jo godt lyder det til....

Jannie

det er nemlig det... man skal jo gerne fange den med snuden i fadet før at den fatter hvad man skælder ud over...

Men det er jo svært når man først opdager det når Laura begynder at vræle ulykkeligt over at have mistet sin bolle...

Betina

Anmeld

30. juli 2008

heaven

Betina1978 (Tinatrold) skriver:

heaven skriver:

Jannie

det er nemlig det... man skal jo gerne fange den med snuden i fadet før at den fatter hvad man skælder ud over...

Men det er jo svært når man først opdager det når Laura begynder at vræle ulykkeligt over at have mistet sin bolle...

Betina

Ja, det er sgu da også synd for hende.... prøv evt at spørg IVF, hun er sådan en hundetræner, psykolog eller noget i den retning. Har selv brugt hende til mine hundespg...

Jannie

Anmeld

30. juli 2008

Plysbjørnen

heaven skriver:

Ja, det er sgu da også synd for hende.... prøv evt at spørg IVF, hun er sådan en hundetræner, psykolog eller noget i den retning. Har selv brugt hende til mine hundespg...

Jannie

Har jeg gjort en gang og hun foreslog nemlig at vi sagde nej til hunden når den var ved at gøre det... Det har også hjulpet når vi er i nærheden...
Det er jo bare det at vi kan jo ikke mandsopdække Laura konstant når hun får en bolle...

Anmeld

30. juli 2008

heaven

heaven skriver:

Jannie

Har jeg gjort en gang og hun foreslog nemlig at vi sagde nej til hunden når den var ved at gøre det... Det har også hjulpet når vi er i nærheden...
Det er jo bare det at vi kan jo ikke mandsopdække Laura konstant når hun får en bolle...

hrum... ja så ved jeg sgu ikke lige...... måske give den kommandoen at den skal blive i sin kurv, mens hun spiser.... eller tage den med dig, mens hun spiser...

Jannie

Anmeld

30. juli 2008

Plysbjørnen

heaven skriver:

heaven skriver:

Jannie

hrum... ja så ved jeg sgu ikke lige...... måske give den kommandoen at den skal blive i sin kurv, mens hun spiser.... eller tage den med dig, mens hun spiser...

Jannie

Det kunne være... for det skal nemlig lige siges at den ca 1 minut før episoden var blevet jaget i kurven fordi den var på vej hen mod laura...

Anmeld

30. juli 2008

heaven

heaven skriver:

heaven skriver:

Jannie

Jannie

Det kunne være... for det skal nemlig lige siges at den ca 1 minut før episoden var blevet jaget i kurven fordi den var på vej hen mod laura...

sikke en bandit - den er jo kun hvalp, så tag den med dig i en periode, så går det vel over igen, når den finder ud af den ikke får noget ud af det.....

Jannie

Anmeld

30. juli 2008

Plysbjørnen

Det er den jo godt nok, men det er ikke første gang den har gjort det... det er anden gang vi har opdaget at den har taget mad ud af hånden på Laura... Den er blevet taget med snuden oppe på bordet i færd med at bide over en halv bolle der lå på bordet... Vi har taget den hvordan var i gang med at spise et stykke roladekage (en halv rolade) som den har væltet ned fra sofabordet (vel og mærke stod kagen inde midt på bordet)...

Men jo det kan da godt være at det bare er fordi det er en hvalp...

Betina

P.S. det skal lige siges at vi tager brødet/kagerne fra den hver gang, den får ikke lov til at beholde det....

Anmeld

30. juli 2008

heaven

Det er den jo godt nok, men det er ikke første gang den har gjort det... det er anden gang vi har opdaget at den har taget mad ud af hånden på Laura... Den er blevet taget med snuden oppe på bordet i færd med at bide over en halv bolle der lå på bordet... Vi har taget den hvordan var i gang med at spise et stykke roladekage (en halv rolade) som den har væltet ned fra sofabordet (vel og mærke stod kagen inde midt på bordet)...

Men jo det kan da godt være at det bare er fordi det er en hvalp...

Betina

P.S. det skal lige siges at vi tager brødet/kagerne fra den hver gang, den får ikke lov til at beholde det....

giver i den overhovedet mad, så sulten den er, hehe..... spøg til side, har som sagt aldrig døjet med det der - heldigvis...... hvis det bliver for træls, kan man jo vende det med dyrlægen eller en hundepsykolog.

Jannie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.