Ja det er min nogen gange dejlige hund jeg snakker om...
Normalt hvis Laura får en bolle gør den ingenting så længe vi bare er i nærheden til at sige nej, når den forsøger...
Men men vi skal bare tænke på at vende ryggen til så er den der... I morges fik Laura en bolle til at tage det værste sult inden morgenmaden kom på bordet... Laura sidder i døren til køkkenet (med sin bolle), og jeg står ude i køkkenet og er ved at sætte boller i over ovnen... Lige pludselig lyder der et skrig af den anden verden fra Laura samt en masse vræl... går hen for at se hvad der sker, og kan hører dyret løbe hen over stuegulvet (har trægulv)... Kan se Laura's bolle er væk, og ganske rigtigt, hunden har taget bollen (ud af hånden på Laura) og er rendt i kurven >(>(>( (er der noget at sige til at jeg blev gal)...
Hvad helvede gør man, når den gør det når man ikke er tilstede... Det er det samme når vi har en kage stående på sofabordet eller et stykke franskbrød... Vender man ryggen til 2 sek (f. eks. hvis laura skal skiftes) så er det lige så sikkert som Amen i Kirken at hunden har spist det...
Har efterhånden mest af alt lyst til at give op... Det skal siges at det er en stor hvalp (bliver et år til november) Labrador-blandning (hvad faderen er vides ikke)...
Betina
Anmeld