En lille vest

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. oktober 2010

Skouboe

En rigtig klar sommergul

Måske en frisk forårsgrøn?

Istedet for at prøve at matche en af farverne fra vesten, ville jeg vælge en fræk kontrastfarve

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. oktober 2010

<3

Jeg synes den er rigtig fin og synes at orange eller lyslilla kantbånd vil være fint

Men jeg ville nok ikke lave bindebånd for tænk nu hvis det gik galt

Anmeld

6. oktober 2010

TbCp

Kirle skriver:

Jeg synes den er rigtig fin og synes at orange eller lyslilla kantbånd vil være fint

Men jeg ville nok ikke lave bindebånd for tænk nu hvis det gik galt

Det skal kun være nogle korte bånd, så vesten lige kan lukkes...

Anmeld

6. oktober 2010

TbCp

En rigtig klar sommergul

Måske en frisk forårsgrøn?

Istedet for at prøve at matche en af farverne fra vesten, ville jeg vælge en fræk kontrastfarve

Arhmen altså nu ved jeg jo slet ikke hvad jeg skal vælge....

Anmeld

6. oktober 2010

<3

TbCp skriver:

Det skal kun være nogle korte bånd, så vesten lige kan lukkes...

ja jeg tænker nnu mere at der helst ikke skal være noget luk i hals... Måske en knap midtpå? Mere hvis hun (7-9-13) skulle hænge fast i noget at det så ikke kan lukke for halsen.

Ja undskyld har bare hørt om så mange forfærdelige historier om børn der har hængt sig i hætter og snore osv. Der er jo en grund til at sundhedstyrelsen fraråder alle snore i halsområdet til børn under 9år mener jeg det er eller er det 7? Hm det kan jeg ikke lige huske. Min pointe er at det ikke er sikkert sådan konstruktionsmæssigt

Anmeld

6. oktober 2010

TbCp

Kirle skriver:

ja jeg tænker nnu mere at der helst ikke skal være noget luk i hals... Måske en knap midtpå? Mere hvis hun (7-9-13) skulle hænge fast i noget at det så ikke kan lukke for halsen.

Ja undskyld har bare hørt om så mange forfærdelige historier om børn der har hængt sig i hætter og snore osv. Der er jo en grund til at sundhedstyrelsen fraråder alle snore i halsområdet til børn under 9år mener jeg det er eller er det 7? Hm det kan jeg ikke lige huske. Min pointe er at det ikke er sikkert sådan konstruktionsmæssigt

Arhh ja det ville jeg heller ikke gøre... den kommer til at sidde nede midt på vesten... så den går over ved maven/brystet.

Men det kan godt være en knap ville være bedre

Anmeld

6. oktober 2010

<3

TbCp skriver:

Arhh ja det ville jeg heller ikke gøre... den kommer til at sidde nede midt på vesten... så den går over ved maven/brystet.

Men det kan godt være en knap ville være bedre

Det er måske værd at overveje. De er jo nået en alder hvor de leger alene ret længe ad gangen synes jeg.

Men igen rigtig fin vest Ville ønske jeg kunne lave sådan noget. MEn det kræver nok at jeg får en symaskine

Anmeld

6. oktober 2010

SiLiMiMa

suuupersøøøød!!!

JEG VIL HA DEN!!!!

Gid man kunne sy...

heise

Anmeld

6. oktober 2010

TbCp

Kirle skriver:

Det er måske værd at overveje. De er jo nået en alder hvor de leger alene ret længe ad gangen synes jeg.

Men igen rigtig fin vest Ville ønske jeg kunne lave sådan noget. MEn det kræver nok at jeg får en symaskine

Knap it is!

Anmeld

6. oktober 2010

<3

TbCp skriver:

Knap it is!

I like!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.