Jules har født!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. oktober 2010

misslea

Tjuhl skriver:

ja, jeg ved godt det er din tur næste gang - men så kom da for djævelen igang, så vi andre kan komme videre også

tjae...nu har jeg ikke haft noget andet end afsindig ondt både igår og idag. da vi var i netto tidligere væltede det ind med plukveer, men de forsvandt som dug for solen så snart vi var hjemme igen....måske man skulle BLIVE i netto og se om det sætter gang i noget

Aarrrrhhmen altså - jeg gør simpelthen ALT, hvad der står i min magt for at sætte skub i lillefisen.... Men uden succes SO FARE!!!

Synes virkelig mit maveskind er begyndt at stramme, og det er bestemt ikke rart.. av av!!! Og er træt af plukveer, som intet hjælper.... boohoo!!!

HAHAH.. afsted til Netto med dig!! Der er stadig et par timer til de lukker

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. oktober 2010

oo

misslea skriver:

Aarrrrhhmen altså - jeg gør simpelthen ALT, hvad der står i min magt for at sætte skub i lillefisen.... Men uden succes SO FARE!!!

Synes virkelig mit maveskind er begyndt at stramme, og det er bestemt ikke rart.. av av!!! Og er træt af plukveer, som intet hjælper.... boohoo!!!

HAHAH.. afsted til Netto med dig!! Der er stadig et par timer til de lukker

faktisk sagde nettodamen endda "ih jeg er så spændt på hvornår der står en stork udenfor jeres hus!" da vi handlede...wow! så blev man lige bombet fra sin anonyme nørrebro identitet til lilleput faaborg!

jeg fik det råd herinde den anden dag, at man skal drikke tonic vand når de der veer starter som aldrig gider blive til andet end snyd. nu har jeg købt to små flasker, bare fordi...ja altså, man er vel ved at miste forstanden, ikk? men der skulle åbenbart være noget i det der tonic vand der stimulerer veerne når de er igang...Søren sir tonic vand smager af tis, så vi må se hvor meget der kommer ned

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.