Tjuhl skriver:
jeg er den lille stalker og sidder og holder øje med du ikke er væk for længe fra baby.dk, så jeg kan regne ud om du føder eller ej 
Søren bad mig om at "stå og hoppe" da han kom hjem og hørte Jules havde født. Vi stod i køkkenet og jeg fortalte en maaaaasse on babyen og så kiggede han meget alvorligt på mig og spurgte "hvornår kommer vores?", "ja altså skat, det ved jeg jo ikke!", "jamen...kan du ikke godt stå der og hoppe lidt og se om der kommer gang i noget?" 
Hihi.... fedt fedt - jeg tjekker også, om du har været på Trine.... FÅÅÅRK man blir' jo helt skør i bolden af alle de fødsler, man skal følge med i..... hahah 
Igår aftes var jeg ellers (endnu engang) sikker på, at det skulle være meget snart!! Havde nogle godt bidende plukveer, som for første gang satte sig ret godt i lænden... der var ca. 5-10 min. mellem dem, da jeg gik i seng! Jeg vågnede ca. ved 4 tiden efter at have sovet et par timer, og der var de slet ikke slemme, og føles som om de var gået i sig selv igen.. øøøøv!!! Nu har jeg bare sådan en murren i lænden, men ellers sker der ikke en fløjtende fis.... GREAT 
Tjekkede forresten lige terminslisten, og vil bare lige sige, at det altså ER min tur næste gang.... Jeg er i hvert fald den næste på listen til at føde.... så hep hep hep lille tøs!!!! 
Hvad med dig Trine....??? Er det stadig status quo??? Oder was???
Lea
Anmeld