Jules har født!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.403 visninger
11 svar
0 synes godt om
6. oktober 2010

oo

Jules har her til formiddag klokken 10.08 født en lille pige  De har desværre ikke fået længde og vægt endnu, da Jules har blødt en del, men det lyder til at de er ved godt mod trods alt.

KÆMPE TILLYKKE med datteren!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. oktober 2010

Gyllibik

Tjuhl skriver:

Jules har her til formiddag klokken 10.08 født en lille pige  De har desværre ikke fået længde og vægt endnu, da Jules har blødt en del, men det lyder til at de er ved godt mod trods alt.

Dejligt at du er sådan en hurtig og trofast updater

Og Tillykke med prinsessen Jules

Anmeld

6. oktober 2010

marhemor

Tjuhl skriver:

Ihhhh hvor er det dejligt

Vi glæder os til at høre fra hende med de nærmere detaljer

Stort, stort tillykke til Jules og familien

Anmeld

6. oktober 2010

oo

Julie havde bedt mig være bud når lillesøster meldte sig - de ville jo også gerne vide det inde på NS, hvor vi kommer fra

Her følger lige et billede af en friskbagt lille frøken - hun er simpelthen så fin!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

6. oktober 2010

Slettet

Tillykke til Jules og familien med den lille ny ...Jeg håber at du kommer hurtigt ovenpå igen

Anmeld

6. oktober 2010

Siber

sikke mange bebser der popper ud nu

Et stort tillykke med den lille pige!

Knus Siber

Anmeld

6. oktober 2010

misslea

Iiihhhh hvor er det herligt!!!! STORT tillykke med den fine lille pige  Håber alt gik som det skulle Jules!!!!

Og ja - nu begynder der for alvor at poppe dejlige bebser ud af os.... - og eftersom jeg havde termin i mandags, så hååååber jeg inderligt, at jeg snart kan være med på baby-vognen  (som i MEGET snart)... heheh

Anmeld

6. oktober 2010

oo

misslea skriver:

Iiihhhh hvor er det herligt!!!! STORT tillykke med den fine lille pige  Håber alt gik som det skulle Jules!!!!

Og ja - nu begynder der for alvor at poppe dejlige bebser ud af os.... - og eftersom jeg havde termin i mandags, så hååååber jeg inderligt, at jeg snart kan være med på baby-vognen  (som i MEGET snart)... heheh

jeg er den lille stalker og sidder og holder øje med du ikke er væk for længe fra baby.dk, så jeg kan regne ud om du føder eller ej

Søren bad mig om at "stå og hoppe" da han kom hjem og hørte Jules havde født. Vi stod i køkkenet og jeg fortalte en maaaaasse on babyen og så kiggede han meget alvorligt på mig og spurgte "hvornår kommer vores?", "ja altså skat, det ved jeg jo ikke!", "jamen...kan du ikke godt stå der og hoppe lidt og se om der kommer gang i noget?"

Anmeld

6. oktober 2010

misslea

Tjuhl skriver:

jeg er den lille stalker og sidder og holder øje med du ikke er væk for længe fra baby.dk, så jeg kan regne ud om du føder eller ej

Søren bad mig om at "stå og hoppe" da han kom hjem og hørte Jules havde født. Vi stod i køkkenet og jeg fortalte en maaaaasse on babyen og så kiggede han meget alvorligt på mig og spurgte "hvornår kommer vores?", "ja altså skat, det ved jeg jo ikke!", "jamen...kan du ikke godt stå der og hoppe lidt og se om der kommer gang i noget?"

Hihi.... fedt fedt - jeg tjekker også, om du har været på Trine.... FÅÅÅRK man blir' jo helt skør i bolden af alle de fødsler, man skal følge med i..... hahah  

Igår aftes var jeg ellers (endnu engang) sikker på, at det skulle være meget snart!! Havde nogle godt bidende plukveer, som for første gang satte sig ret godt i lænden... der var ca. 5-10 min. mellem dem, da jeg gik i seng! Jeg vågnede ca. ved 4 tiden efter at have sovet et par timer, og der var de slet ikke slemme, og føles som om de var gået i sig selv igen.. øøøøv!!! Nu har jeg bare sådan en murren i lænden, men ellers sker der ikke en fløjtende fis.... GREAT

Tjekkede forresten lige terminslisten, og vil bare lige sige, at det altså ER min tur næste gang.... Jeg er i hvert fald den næste på listen til at føde.... så hep hep hep lille tøs!!!!

Hvad med dig Trine....??? Er det stadig status quo??? Oder was???

Lea

Anmeld

6. oktober 2010

oo

misslea skriver:

Hihi.... fedt fedt - jeg tjekker også, om du har været på Trine.... FÅÅÅRK man blir' jo helt skør i bolden af alle de fødsler, man skal følge med i..... hahah  

Igår aftes var jeg ellers (endnu engang) sikker på, at det skulle være meget snart!! Havde nogle godt bidende plukveer, som for første gang satte sig ret godt i lænden... der var ca. 5-10 min. mellem dem, da jeg gik i seng! Jeg vågnede ca. ved 4 tiden efter at have sovet et par timer, og der var de slet ikke slemme, og føles som om de var gået i sig selv igen.. øøøøv!!! Nu har jeg bare sådan en murren i lænden, men ellers sker der ikke en fløjtende fis.... GREAT

Tjekkede forresten lige terminslisten, og vil bare lige sige, at det altså ER min tur næste gang.... Jeg er i hvert fald den næste på listen til at føde.... så hep hep hep lille tøs!!!!

Hvad med dig Trine....??? Er det stadig status quo??? Oder was???

Lea

ja, jeg ved godt det er din tur næste gang - men så kom da for djævelen igang, så vi andre kan komme videre også

tjae...nu har jeg ikke haft noget andet end afsindig ondt både igår og idag. da vi var i netto tidligere væltede det ind med plukveer, men de forsvandt som dug for solen så snart vi var hjemme igen....måske man skulle BLIVE i netto og se om det sætter gang i noget

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.