Ja, jeg vil blot dele lidt om Simon med jer :P
Idag har han været til sin et-års undersøgelse. Lægen sagde at han så fin og rask ud - han måler 74 sølle cm og vejer 10,6 kg. Lille tyksak! :)) Så fik han naturligvis de to stik, men de kunne da ikke bringe hans pis i kog - han peb lidt, men så var det også glemt igen. Det er nu et par timer siden, og han virker vældig frisk - altså udover at han er træt da han snart skal i seng...
Derudover kan jeg fortælle at han nu går! :D Ja, han stavrer nu rundt hele tiden - fra den ene ende af stuen til den anden... såååe dyyyyygtiiiiiii :)) Han begyndte pludselig at gå igår, sådan rigtigt, og det er han så fortsat med idag..
Med at falde i søvn i egen seng går det knap så fantastisk. Jeg kører stadig den hårde stil, med at når han er blevet lagt i sengen, så tager jeg ham ikke op igen. Meeen, hvor han skriger!!! Igår i 45 min.. Troede ellers det gik så godt. Den første aften tog det 45 min, anden aften 30 min og tredje aften tog det 3 min. - og så tænkte jeg SÅ! Jeg klarede det.. men nej.. :( Men altså, han sover så de første 4-6 timer i egen seng, og så vågner han og vil ind til os...og det kommer han så. Han sover yderst sjældent igennem. Talte med lægen om det idag - og hun mente bare at vi skulle tage ham ind, da han måske har brug for den tryghed om natten. Selv mener jeg måske at det er en dårlig vane...
Nå, det var lidt om Simon. Vil vist ikke rigtigt noget med det :)
Anmeld